Hamabostaldia Alan Turingen omenez

ALAN TURING-EN OMENEZ / HOMENAJE A ALAN TURING

HAMABOSTALDIA INFORMATIKA FAKULTATEAN: 2012ko azaroaren 5etik 16ra

QUINCENA EN LA FACULATD DE INFORMÁTICA: Del 5 al 16 de Noviembre de 2012

Azaroak 6 Nov., 12:00. CONFERENCIADavid de Frutos: Computabilidad, criptoanálisis, primeros ordenadores y test de Turing. Salón de Actos.

Azaroak 8 Nov., 15:00. TAILERRA. KONPOSIZIO BISUALA/COMPOSICIÓN VISUAL. Artelekurekin batera antolatuta. Hall.

Azaroak 12 Nov., 14:30. ZINEA. Eva (2011) Zuzenbide Fakultateko Areto Nagusia / Facultad de Derecho.

Azaroak 13 Nov., 17:00. HITZALDIA Jesus Ibañez: Turing-en ondarea ulertzen Areto Nagusia

Azaroak 14 Nov., 14:30. ZINEA. Breaking the code (1996) Zuzenbide Fakultateko Areto Nagusia / Facultad de Derecho.

Azaroak 16 Nov., Mus-txapelketa. Campeonato de mus Izen ematea/Inscripción hemen

Alan Turing-en jaio zenetik ehun urte pasa direla-eta haren omenez munduan zehar ekitaldi ugari antolatzen ari dira. Turing zientzialari handia izan zen, hainbat arlotan lan egin zuena, baina guztien gainetik Informatikaren aita moduan gogoratua izan da. Hori dela eta urte honetan Alan Turing-i gorazarre egiteaz gain, Informatikaren urtea ere ospatzen da. Testuinguru horretan UPV/EHUko Informatika Fakultatean hamabostaldi bat antolatu dugu azaroan.

Con motivo del centenario del nacimiento de Alan Turing-en en todo el mundo se están celebrando diversos actos. Turing fuen un gran científico pero por encima de todo está considerado el padre de la informática. Espor eso que este año, además del de su homenaje, se celebra el Año de la Informática. En ese contexto la Facultad de Informática de la UPV/EHU organiza esta quincena.

2 iruzkin honentzako: Alan Turingen omenez