Artikulu onenaren saria JENUI-2014 biltzarrean

Jenui14_saria_ImanolGure fakultateko hiru irakaslek (José Miguel Blanco, Miren Bermejo eta Imanol Usandizaga) artikulua onenaren saria jaso dute JENUI 2014 biltzarrean.

ZORIONAK!

Proiektu Informatikoen Kudeaketa irakasgaia hainbat proiekturen bidez nola lantzen duten azaldu dute artikulu sarituan.
Kongresua
: XX Jornadas de la Enseñanza Universitaria de la Informática, JENUI 2014
Lekua eta data: Oviedo, 2014ko Uztaila
Saria: Premio al Mejor Trabajo presentado en JENUI 2014 (Best Paper Award)
Artikuluaren izenburua: La espiral de proyectos como eje conductor de asignaturas de Gestión de Proyectos Informáticos
Artikuluaren egileak: José Miguel Blanco, Arturo Jaime, Miren Bermejo eta Imanol Usandizaga

Zorionak ere Arturo Jaimeri, gure lankide ohia da eta orain Errioxako Unibertsitatean dabil.

Iruzkin bat honentzako: Artikulu onenaren saria JENUI-2014 biltzarrean