Nao robotarekin solasean Zientzia Club ikuskizunean

Urriaren 21an, eta 2014ko Zientziaren Astearen barruan, Fakultateko irakaslea den Elena Lazkano-k Zientzia Club monologo eta musika ikuskizunean parte hartu zuen. Biharamunean Gasteizen egin zen antzeko saioan ere ibili zen.

NAO robot humanoideak bere abileziak eta gabeziak azaldu eta erakutsi ditu. Alde batetik, euskaraz mintzatu eta euskara ulertu. Bestetik, teleoperazioa du oinarri mugitzeko, baina ez modu arruntean; kinect kamera batek jasotzen ditu teleoperadorearen gorputz mugimenduak NAO mugiarazteko.

Fakultateko RSAIT ikertaldean aritzen da Elena Lazkano, baita aurkezpenean lagundu zion Igor Rodriguez ere.

Zientzia_Club2014_ElenaLa profesora de la Facultad Elena Lazkano ha participado en el espectáculo Zientzia Club de monólogos y música presentado en Donostia y Gasteiz el pasado mes de octubre. Ver que el robot es capaz de articular frases hablando y que se mueve de forma coordinada,

El robot humanoide NAO muestra y explica cuáles son sus habilidades y cuáles son sus carencias. Por una parte, habla y entiende euskera. Por otra, utiliza la teleoperación para moverse, pero no de forma ordinaria; una cámara kinect recoge los movimientos del cuerpo del teleoperador para hacer que se mueva NAO.

Elena Lazkano y su colaborador Igor Rodriguez investigan en robótica dentro del grupo de investigación RSAIT.

Zientzia_Club2014_Elena_taldea

2 iruzkin honentzako: Nao robotarekin solasean Zientzia Club ikuskizunean