IKDGazte-rekin lankidetzan / Aprendizaje cooperativo

(Abajo en castellano)

EHU eta Gipuzkoako Aldundiak sortutako IKD GAZtE taldeak IKD edo Ikaskuntza Kooperatiboa eta Dinamikoa eredua UPV/EHUn sartzeko lan egiten du.
Gure fakultatea lankidetza dabil talde horrekin, noski.

Proiektuaren talde sustatzaileak (ikasleak dira kasu guztietan) ekimen-sena bultzatzen duten ikaskuntza-modulu batzuk jartzen dituzte martxan. Hainbat fakultatetako ikasleak biltzen dituzte diziplina-arteko talde batean, horiek modu autogestionatu batean elkarrekin  proiektu bati ekiteko, beti ere graduko asignatura batean txertatuta. Proiektuaren helburua erakunde edo enpresa bati laguntzea da,  zerbitzu sozial batean kokatzen da, berak duen helburu batean (esaterako: Emakumeen etxea,  TECNALIA / WIMI5, Erroak, Helduak adi, edo GoiEner). Proiektua aurrera eramateko, metodologi berri bat erabiltzen dute, Design thinking-a batez ere.

Fakultate honetan, bigarren lauhilabeteko, bigarren mailako Software Ingeniaritza I-en matrikulatuta dauden ikasleak parte hartu dezakete moduluan. Proiektuan sartu nahi diren ikasleendako  lan-karga gehiagarri bat ez emateko, irakasleak bere ikasgaiaren lan zati bat kentzen die. Lehengo urtean 9 ikaslek parte hartu zuten. bigarren lauhilekoan beste ikasle batzuk arituko dira aurten.

Ikdgazte_ikonoaDentro del marco IKD (Aprendizaje cooperativo y dinámico) el proyecto IKD GAZtE tiene como propósito fundamental promover el empoderamiento del estudiantado con el fin de adaptarse al concepto de universidad del siglo XXI de la UPV/EHU. Nuestra facultad participa con este proyecto innovador.

IKDgazte2Con este objetivo, los y las participantes en el proyecto (alumnos/as de la EHU) desarrollan el Módulo de Aprendizaje en Sentido de la iniciativa. En él, participantes de distintas facultades y escuelas del Campus de Gipuzkoa
forman grupos multidisciplinares y realizan proyectos que desembocan en servicios de carácter social (Casa de la mujer,  TECNALIA / WIMI5, Erroak, Helduak adi, GoiEner…). En este proyecto se utiliza una metodología novedosa principal, el Design thinking.
En esta facultad, pueden tomar parte en el proyecto estudiantes matriculados en Ingeniería del Software I, del segundo cuatrimestre de segundo curso. Para que al estudiantado la participación en el módulo no le suponga una carga adicional, los profesores de esa asignatura se comprometen a liberarlos de una parte del trabajo. El curso pasado hubo 9 participantes de nuestra facultad, en este segundo cuatrimestre que empieza ahora participarán otros tantos.

En el siguiente enlace podéis ver lo que la página de la UPV explica del modelo IKD : http://www.ikasketa-berrikuntza.ehu.es/p272-shikdhm/es/

2 iruzkin honentzako: IKDGazte-rekin lankidetzan / Aprendizaje cooperativo