Bihar jaia!

Fakultateko Ikasle Kontseiluak antolatu duen biharko festako egitaraua:
– 9:30 EHUko kirol instalazioen kantxa irekian, arkitektura atzean, futbol eta saskibaloi partiduak. (komeni da talde bereko kideek kolore bereko kamisetak eramatea).
– 13:30 kantxa horretatik hasiko gara trikipoteoan Informatika Fakultateraino.
– 14:15: martxoaren 8an emakumeen eguna denez, hall-ean geldituko gara denak argazki bat ateratzeko. Nahiz eta nesken arteko partaidetza sustatzeko izan, mutil guztiak ere  gonbidatuta daude argazkian ateratzeko.
Ordu horretan ere, beste argazki bat aterako dugu bazkariko jendearekin eta kamixeta jantzita.  (Gogoratu: ekarri kamixeta jantzita!)
-14:30: bertso-bazkaria fakultateko hall-ean. (ekarri tiketa!).
-17:00: counter/futbol/saskibaloi sari banaketa hall-ean.
-17:30: mus txapelketa hall-ean.
-18:30-19:00: danak elkarrekin pintxopotea jungo gara.

Edozein zalantza: informatika.fak.zik@ehu.es

——————–

Este el programa de fiestas que ha preparado el Consejo de Estudiantes para mañana:

– 9:30 en la cancha descubierta de las instalaciones deportivas de la EHU, detrás de arquitectura, para los partidos de fútbol y basket. (conviene llevar camisetas del mismo color todos los miembros del mismo equipo).

– 13:30 en la misma cancha para empezar el trikipoteo para ir desde allí hasta la facultad de informática.

– 14:15: como el 8 de marzo será el día de la mujer quedamos en el hall a esa hora para sacar una foto todos juntos. A pesar de que queremos fomentar la participación entre las chicas, animamos a cualquier chico a sacarse la foto.

Esa misma hora, sacaremos otra foto con la gente de la comida y la camiseta puesta (Recordad traerla puesta).

– 14:30: comida en el hall de la facultad. (Recordad traer el ticket de la comida)

– 17:00: entrega de premios de counter/futbol/baloncesto en el hall

– 17:30: campeonato de mus en el hall

– 18:30-19:00: iremos todos juntos al pintxopote

Consejo de Estudiantes de la FISS

Iruzkin bat honentzako: Bihar jaia!