'Ate irekiak' Teleberri-n

Martxoaren 12an “Ate irekiak” eguna antolatu genuen fakultatean, batxilergoko ikasleak etortzen dira Informatika Fakultatea eta demo batzuk ikustera. Goizez 39 ikasle etorriko ziren eta arratsaldez 78.

Bost aurkezpen edo demo ikusi dituzte: (1) Informatika eta bertsoak ( Bertol Arrieta), (2) IKDGazte proiektuak (IKDB Gazte), (3) Grafikoak (Joseba Makazaga), (4) Robotak (Txelo Ruiz eta Elena Lazkano), eta (5) SWERC txapelketa (SWERCeko ikasleak). Euskal Telebistako .

ETBko kamerak egon ziren fakultatean eta eguerdiko Teleberri-n azaldu da laburpentxo bat atera zuten (33:49 minutuan). Hor azaltzen dira, besteak beste, Robotinho eta Pololu robotak ikasle bisitariak gidatzen fakultateko pasilloetatik.

http://www.eitb.tv/eu/bideoa/teleberri-lo-ultimo/676435921001/4107505662001/teleberri–12-03-2015-/ (33:49 minutuan)

El pasado jueves 12 de marzo organizamos la jornada de “Puertas abiertas” en nuestra facultad. Estudiantes de Bachiller visitaron la facultad y se les mostraron demos de aplicaciones informáticas. Vinieron 39 estudiantes por la mañana y 78 por la tarde.

Las cámaras de ETB grabaron la visita y en el Teleberri del mediodía mostraron un reportaje (que se puede ver en ETB Nahiera en el minuto 33:49). Ahí podréis ver como los robots Robotinho eta Pololu guiaban a los alumnos para moverse entre los laboratorios.

2 iruzkin honentzako: “Ate irekiak” Teleberri-n