UPV/EHU eta IOS Developer University Program

[eu]

Azken egun hauetan Apple-en IOS developer university program horretan parte hartzea lortu dugu UPV/EHUren izenean.

Programa horren bidez, urtero 200 lizentzia doan dauzkagu ikasleek IOSerako programatzen ikas dezaten, eta garatutako programak beraien gailuetan probatzeko. Bestela, IOS garatu ahal izateko urtero 100$ inguru balio duen lizentzia bana beharko lukete ikasleek.
Uste dugu, 200 lizentzia hauekin bai fakultatean bai Bilboko eta Gasteizko ingenieritza eskoletan gailu mugikorrentzako software garapena lantzen ari diren ikasleen beharrak asetuko ditugula.
Zuetako norbait lizentzia horietakoren bat jaso nahi edo behar balu, samara.ruiz_at_ehu.eus edo mikel.larranaga_at_ehu.eus helbidetako batera egin eskaera.
[es]
Recientemente hemos conseguido formar parte del IOS developer university program de Apple. Con este programa, se dispone anualmente de 200 licencias gratuitas para estudiantes, de manera que puedan aprender a desarrollar aplicaciones para IOS y probarlos en sus dispositivos. Si no, deberían adquirir una licencia de desarrollador que cuesta aproximadamente 100$ anuales.

Creemos que con estas 200 licencias podemos satisfacer las necesidades tanto de los alumnos de la facultad o de las escuelas de ingeniería de Bilbao o Gasteiz que aprenden a desarrollar aplicaciones para dispositivos móviles.

Si tienes interés en alguna de estas licencias, por favor, comunícalo a alguna de estas direcciones: samara.ruiz_at_ehu.eus o mikel.larranaga_at_ehu.eus

Iruzkin bat honentzako: UPV/EHU eta IOS Developer University Program