Gipuzkoako Foru-Aldunditik eta SPRItik eskatu digute mezu hau gure ikasleei zabaltzeko. IKTeko esperientzia arrakastatsuak aurkeztuko dira jardunaldi honetan. Begiratu estekak. Animo, informatikako ikasle horiek!
Desde la Diputación de Gipuzkoa y el SPRI nos piden que difundamos esta convocatoria entre nuestro alumnado. En esta jornada se presentarán empresas exitosas en TICs. Si no puedes ir, mira los enlaces 😉

[eus] (abajo en castellano)

2015/04/21 – Jardunaldia “EKINTEK. IKTekin ekitea”

Jardunaldian zehar, IKTekin ekiteko aukeraren alde egin zuten eta beren proiektuak hainbat urtez iraun duten enpresa arrakastatsuak izatera eraman zituzten pertsonen hainbat kasu aurkeztuko dira. Negozio berri bati ekiteko esperientzia azalduko dute, zer-nolako zailtasunekin topo egin zuten eta nola konpondu zituzten, zer-nolako sostenguak eta laguntzak eskatu zituzten, eta negozio-ideia nola diseinatu eta egokitu zuten.
Gipuzkoako Foru Aldundiaren Informazioaren Gizartea Zuzendaritzak bultzatutako da jardunaldia.

Nori zuzendua

IKTen esparruko proiektu berritzaileak eta ekintzailetza-esperientziak ezagutzeko interesa duten unibertsitateko edo unibertsitate ondoko ikasketak egiten ari direnentzat.

9:30 | Jardunaldiaren aurkezpena eta hasiera
9:40 | Unai Bilbao – AKTING
10:20 | Gemma Zelaia – Bizzia.net y WomanSarea
11:00 | Kafea
11:30 | Fran Bodego – IkasPlay
12:10 | Patxi Echebeste – Wattio eta/edo Gerad Vidal – Enigmedia (berresteko)
12:50 | Jardunaldiaren amaiera

Data: 2015/04/21
Prezioa: Doakoa
Lekua: Gipuzkoako Zientzia eta Teknologia Parkeko Eraikin Nagusia. Mikeletegi Pasealekua 53. 20009 Donostia
Ordutegia: 09:30 – 13:00 tara
Antolatzailea: SPRI – Miramon Enpresa Digitala
Informazio gehiago eta Izen ematea

[es]

21 de abril de 2015 – Jornada “EKINTEK. Emprender con las TIC”

Empreder con las TIC. Jornada de presentación de personas que optaron por emprender con las TIC, y lograron convertir sus proyectos en empresas exitosas. Explicarán su experiencia de emprender un nuevo negocio, las dificultades que encontraron y cómo las resolvieron, qué tipo de apoyos y ayudas solicitaron, y cómo diseñaron y adaptaron la idea de negocio.
La jornada está impulsada por Dirección de Sociedad de Información de la Diputación Foral de Gipuzkoa a través de la iniciativa Enpresa Digitala.

Dirigido a Personas universitarias o post-universitarias con interés por conocer proyectos innovadores y experiencias de emprendizaje en el ámbito de las TIC.

9:30 | Presentación y apertura de la jornada
9:40 | Unai Bilbao
Cofundador y Responsable de I+D+i en AKTING
10:20 | Gemma Zelaia