Bisita DIPCera (Donostia International Physics Center, 2015/04/23)

Bihar bisita bat egingo dugu Donostia International Physics Center-era. Bisita hau “Konputazio Paraleloko Sistemak” ikasgaiaren barnean antolatu da eta pentsatu dugu, gure ikasleez gain, beste norbait ere interesatuta egon daitekeela.
Bisita 9:30etan hasiko da eta ordu pare bat iraungo du. Aurkezpen baten ondoren, bertako instalazioak ikusteko aukera izango dugu.
Interesaturik baldin bazaude, jar zaitez kontaktuan Agustin Arruabarrenarekin (agustin.arruabarrena a-bildua ehu.es) edo Olatz Arregirekin (olatz.arregi a-bildua ehu.es).

DIPC_logoMañana, 23 de abril, haremos una visita al Donostia International Physics Center-era . Esta visita se organiza para el alumnado de la asignatura Sistemas de Computo Paralelo y hemos pensado que puede interesarle a más gente.
La visita comenzará a las 9:30 y durará un par de horas. Primero nos harán una presentación y después iremos a ver las instalaciones del centro.
Si tienes interés y quieres acompañarnos, ponte en contacto con Agustin Arruabarrena (agustin.arruabarrena a-bildua ehu.es) u Olatz Arregi (olatz.arregi a-bildua ehu.es).

2 iruzkin honentzako: Bisita DIPCera (Donostia International Physics Center, 2015/04/23)