RITSI-2015: Informatikako ikasleen bilera / Reunión de alumnado en informática

[eu]
Martxoan gure Fakultateko 42 ikasle joan ziren RITSI kongresura (estatu mailako Informatika-Ingeniaritzako ikasleen bilera), argazkian ikus daitekeen moduan. Autobus bat antolatu zuten   Nafarroako Unibertsitate Publikoko beste 22 ikaslerekin batera.
Ritsi-2
Fakultateko ikasle batzuek parte hartuko dute elkarte horren zuzendaritzan hurrengo 12 hilebetetan:
– Uxue Arostegui: Ekintzen koordinatzailea.
– Alex Abuin: Prentsa eta Komunikazioetarako koordinatzailea.
– Goiatz Irazabal: Zuzendaritzako kidea.
– Mikel Etxeberria: Zona Norte-ko koordinatzailearekin laguntzaile moduan arituko da.
   RITSI_FISS2[es]
42 alumnos y alumnas de la Facultad participaron el pasado 20 de marzo en la encuentro RITSI  (Reunión de eEstudiantes de Ingenierías Técnicas y Superiores de Informática). Cuatro participan en la estructura organizativa de RITSI :
– Uxue Arostegui: Coordinadora de Actividades.
– Alex Abuin: Coordinador de Comunicación y Prensa.
– Goiatz Irazabal: Vocal de la Junta Directiva.
– Mikel Etxeberria colaborador en la Coordinadora de la Zona Norte
RITSI_FISS

Iruzkin bat honentzako: RITSI-2015: Informatikako ikasleen bilera / Reunión de alumnado en informática