Fakultateko artikuluak IkerGazte-n

IkerGazte_bideo[eu]

Arrakasta lortu du IkerGazte biltzarrak. Datorren astean 150 baino gehiago ikertzaile bilduko gara Durangoko Landako Gunean. Inoiz ikerkuntzaz eta euskaraz antolatu den biltzar handiena izango da.

Eta arrakasta horretan Informatika Fakultateak parte hartze oso handia dauka. IkerGazteko aurkezpenen listatik aterata, hemen dauzkazue gure fakultatearekin lotura duten 15 ekarpenen zerrenda luzea:

• (22) Euskararen Sorkuntza Automatikoa: lehen urratsak. Manex Agirrezabal, Itziar Gonzalez-Dios and Iñigo Lopez-Gazpio.
  • (54)  Euskararako HPSG gramatikaren lehen proposamena. Jon Alkorta.
  • (74) Konbitzul: euskarazko eta gaztelaniazko izen+aditz konbinazioen datu-basea. Uxoa Iñurrieta, Itziar Aduriz, Arantza Díaz de Ilarraza, Gorka Labaka and Kepa Sarasola.
  • (109)  Euskarazko denbora-egituren tratamendu automatikorako azterketa. Begoña Altuna.
  • (11)  Errendimendu handiko konputazioa fotosintesia simulatzeko. Joseba Alberdi-Rodriguez, Javier Muguerza, Agustin Arruabarrena and Angel Rubio.
  • (13)  Konbinatu eta Irabazi! Hitzen Semantikaren Errepresentazio Osoagoaren Bila. Josu Goikoetxea, Eneko Agirre and Aitor Soroa.
  • (86)  Lurrikarei buruzko informazioa eskuratzen Twitter bidez. Ander Intxaurrondo, Eneko Agirre and Oier Lopez De Lacalle.
  • (117) Datu handien tekniken erabilera testu-corpus eskergak prozesatzeko. Zuhaitz Beloki, Xabier Artola and Aitor Soroa.
  • (119) Euskarazko izena+aditza konbinazioak corpusetik automatikoki erauztea eta idiomatikotasunaren arabera karakterizatzea. Antton Gurrutxaga, Iñaki Alegria and Xabier Artola.
  • (78) Hasi, Bertsobot. Aitzol Astigarraga and Igor Rodriguez Rodriguez.
  • (89)  Izen-aipamenak desanbiguatu eta Wikipediara lotzen. Ander Barrena, Eneko Agirre, Jokin Perez de Viñaspre and Aitor Soroa.
  • (95) Korreferentzia-ebazpena euskaraz idatzitako testuetan. Ander Soraluze Irureta, Olatz Arregi Uriarte, Xabier Arregi Iparragirre and Arantza Diaz de Ilarraza Sanchez.
  • (113) Kernel hautapen dinamikoa Optimizazio Bayesiarrean. Ibai Roman, Roberto Santana, Alexander Mendiburu and Jose A. Lozano.

Beste hauetan gure ikasle-ohiak agertzen dira:

• (3) Corpusetan oinarritutako hiztegi elebidun berria sortzen. David Lindemann and Iñaki San Vicente.
  • (7) Ezagutzan Oinarritutako Giza-Jardueren Eredu Dinamiko eta Pertsonalizatuak Ikasten. Gorka Azkune, Aitor Almeida, Diego López-De-Ipiña and Liming Luke Chen.
  • (42) Weba euskarazko corpus gisa. Igor Leturia.
  • (56)  Audio albistegietatik informazioa erauzten duen sistema eleaniztuna- Komunikazio zubiak sortzen. Nora Barroso, Karmele Lopez de Ipiña, Pilar Maria Calvo, Carmen Hernandez, Aitzol Ezeiza, Unai Susperregi, Simeon Barroso and Odei Barroso.
  • (61) Polaritate lexikoak azkar eta merke . Iñaki San Vicente and Xabier Saralegi.

[es]

La organización del congreso IkerGazte ha conseguido un éxito muy importante. La semana que viene reunirá en Durango a más de 150 investigadores jóvenes. Nunca hasta ahora se ha podido juntar a tantos investigadores en un congreso sobre trabajos de investigación y en euskara.

Parte de este éxito también corresponde a miembros de nuestra facultad. Extraídas de la lista de presentaciones de IkerGazte más arriba podéis ver la lista de nuestras contribuciones.

2 iruzkin honentzako: Fakultateko artikuluak IkerGazte-n