Fakultateko ikasle den Ivan Matellanes-ek beste sari bat irabazi du.
Oraingoan #Tuentichallenge5 programazio-leihaketan. Hamar hoberen artean geratu da Iván.
Lehengo urtean Mikel Artetxe, aurten Iván Matellanes. Biak egon ziren SWERC txapelketan domina bat irabazi zuen fakultateko taldean.
Gora gure superprogramatzaile horiek! ZORIONAK Sulley!

Iván Matellanes erdian atzekaldean #Tuentichallenge5 txapelketa irabazleen artean.

¡Ivan Matellanes ha conseguido otro premio!
Esta vez ha sido en  el campeonato de programación #Tuentichallenge5, en la que ha quedado entre los diez primeros. El año pasado fue Mikel Artetxe. Y los dos participaron en el equipo de la facultad que ganó una medalla en la competición SWERC. ¡Viva nuestros superprogramadores!

IvanMatellanesLinkedin

Iruzkin bat honentzako: Ivan Matellanes #Tuentichallenge5 txapelketako gailurrean / Iván entre los 10 mejores