Donostia-San Sebastián Wikidata Editathon (2015/0703)

[EU]
Argitaratu dira uztaileko Editatoiaren emaitzak: People & Knwoledge Networks blogean (ingelesez)  eta Wikimedia-ko blogean (espainieraz).

WikidataDonostia2015gWikidata, ezagutza-base izugarri bat, libre eta kolaboratiboa dena. Wikipedia sortu duen Wikimedia erakundeak sortua.Wikidatan, Wikipedian bezala, pertsona, leku, erakunde, ekitaldi eta gauzei buruzko informazioa aurkitzen dugu. Eta denok editatu dezakegu.
Uztailaren 3an Wikidata aberasteko bilkura bat antolatu genuen: Donostia-San Sebastián Wikidata Editathon. Une egokia izan zen Donostia eta bere kulturari buruzko informazioa Wikidatan argitaratzeko.
Partehartzaileak 20 izan ginen:  ikasleak, irakasleak Zaragozako Unibertsitateko batzuk ere) eta kultur kudeatzaileak  (Donostia Kultura, Euskomedia eta Euskonews) eta DSS2016
ko koordinatzaile batzuk. Guztira 791 edizio egin genituen Wikidata-n   🙂
WikidataDonostia2015t
[EN]
On the 3rd of July we organized in our Faculty the Donostia-San Sebastián Wikidata Editathon, an event dedicated to disseminate and edit Wikidata. we encouraged people to edit Wikidata items related to the city: people, points of interest, sport and historic events, anything related to Donostia / San Sebastián.

We counted around 20 participants during the talks and we were 16 editors during the editing sessions. There were professors, researchers and students of Computer Engineering (from the University of the Basque and the University of Zaragoza), as well as cultural managers (from Donostia Kultura, Euskomedia and Euskonews) and coordinators of various activities related to the DSS2016 initiative.

You can see a complete report on the Editathon in the blog People & Knwoledge Networks from the University of Koblenz.

WikidataDonostia2015

Antolatzaileak: Raquel Trillo, Jesús Bermúdez eta Cristina Sarasua

[ES]
El pasado 3 de julio tuvo lugar en nuestra facultad el Donostia-San Sebastián Wikidata Editathon, un evento dedicado a difundir y editar Wikidata. Fuimos 20 asistentes durante las charlas y 16 personas participamos en editar elementos de Wikidata: personas, puntos de interés turístico, eventos deportivos e históricos, cualquier cosa de relevancia relacionada con Donostia / San Sebastián.

Entre los asistentes se encontraban profesores, investigadores y estudiantes de nuestra facultad y de la Universidad de Zaragoza), así como gestores culturales (de Donostia Kultura, Euskomedia y Euskonews) y coordinadores de actividades relacionadas con la iniciativa de DSS2016. Llegamos a contar en torno a y en total fuimos  (incluyendo a los organizadores) las que participamos en las sesiones de edición.

Se puede ver un resumen detallado del Editahon en el blog de Wikimedia.
En total se hicieron 791 ediciones    🙂

Os animamos también a participar como socios de Wikimedia. Contribuir es muy fácil: http://wikimedia.es/wiki/participa

2 iruzkin honentzako: Donostia-San Sebastián Wikidata Editathon (2015/0703)