Mikel Arzak gogoan

Mikel_Arzak_20151019_172315
[EU]
Ostiralean 2015eko promozioak banatu genituen. Horretan ezin genuen utzi aipatu gabe Mikel Arzak. Mikelekin hasi zineten hainbat ikaskidek orain gradua bukatu duzue. Bera ere diploma jasotzen egon behar zen orain, baina Paseo Berriko zorigaiztozko harri batek eraman zuen. Zuhaitz bat eta plaka bat jarri dugu fakultateko zelaian  mezu honekin:

Ikaskide izateaz gain
idazle, musikaria eta maixu
izan zara guretzat.
Zure ametsak betetzen jarraitzen duzu, ez da?
Ez zaitugu ahaztuko.

Promoción 2015 Promozioa

.
[ES]

mikelArzak_plakaEl viernes entregamos los doplomas a la promoción de 2015. En ese acto no pudimos dejar sin mencionar a Mikel Arzak, él también es miembro de ésta comunidad de ex-alumnos. Los y las que empezaron la carrera con Mikel acaban de terminarla. Mikel tendría que estar aquí. En la campa de detrás de la facultad hemos colocado un árbol y una placa que dice así:

Además de compañero de estudios
también te conocíamos como
escritor, maestro y músico.
Esperamos que continúes cumpliendo tus sueños.
Nunca te olvidaremos.

Promoción 2015 Promozioa