Robot sinpatikoa eta enpatikoa? (San Telmo, 2015/11/07, 20:00)

[EU]
Zientzia Club saioetan zientzia zabaltzen dute beti umore eta musikarekin batera.

10 bat minutuko solasaldiak dira. Sarrera dohainik da, leku guztiak bete arte.

Aurtengo Zientzia Club programan gure fakultatetik saio bat eskainiko da San Telmon larunbatean, azaroak 7, arratsaldeko 8:00etan.
Elena Lazkano/Igor Rodríguez:
NAO: robot sinpatikoa eta enpatikoa?
Konputazio Zientzia eta Adimen Artifiziala Saila NAO robota sinpatikoa iruditzen zaigu bere morfologia eta mugitzeko gaitasunagatik. Baina enpatikoa suertatzeko gure moduko komunikazio ahalmena erakustea ezinbestekoa du: gizakien pareko gorputz adierazpena, ahozko komunikazioa eta aurreikusi ezin daitezkeen erreakzioak. Erronka zaila!
Ikusi lehengo urteko aurkezpenaren bideoa. Ondo pasa!

Zientzia_Club[ES]
Las actuaciones de Zientzia Club quieren divulgar conceptos científicos pero siempre de la mano del humor y con música. Son una secuencia de diálogos de 10 minutos. La entrada es libre… hasta que se llena el aforo.

El  programa Zientzia Club de 2015 cuenta con una aportación de la Facultad de Informática que se presentará el próximo sábado 7 de noviembre en el Museo San Telmo a las 8:00 de la tarde:

Elena Lazkano/Igor Rodríguez: “NAO: ¿un robot simpático y empático?”.
El robot NAO resulta simpático por su morfología y capacidad de movimientos. Pero para resultar empático es imprescindible dotarlo de una capacidad de comunicación pareja a la humana: lenguaje corporal, comunicación verbal y reacciones no siempre predecibles. ¡Un reto difícil!
Puedes ver arriba el vídeo de su actuación el año pasado. ¡A disfrutar!

Iruzkin bat honentzako: Robot sinpatikoa eta enpatikoa? (San Telmo, 2015/11/07, 20:00)