Egokituz laboratory, theater, and functional diversity :-)

[EUS]
Zoragarria izan zen. Gure fakultateko Egokituz laborategiak behar bereziak dituzten pertsonentzako laguntza informatikoak sortzen ditu. Egokituz-en 30. urteurreneko ekitaldian Mentxu Arrieta antzerkigileak, hitz egin eta mugitzeko arazoak dituena, antzerkiaren magia piztu zuen ikusleon artean eta eskerrak eman zizkion Egokituz taldeari komunikazio-arazoak dituztenei laguntzeagatik. Eta ikusleok eskerrak eman genizkion Mentxuri antzerki saio hunkigarriagatik :-))

[ESP]
El Laboratorio Egokituz investiga para crear ayudas informáticas a las personas con diversidad funcional. En el acto de celebración del  30º aniversario de Egokituz celebrado el 16 de diciembre, la actriz Mentxu Arrieta, que tiene dificultades para hablar y moverse, supo mostrarnos la magia del teatro y usando tecnología agradecer a Egokituz su trabajo para ayudar a personas con diversidad funcional. Los espectadores le dimos las gracias a Mentxu por suemocionante obra “Balada de la comunicación” de su compañia Bazen Behin Clown :-))

[ENG]
Great! It was grate the play entitled “Communication Ballad” performed by Bazen Behin Clown Company (Starring: Mentxu Arrieta).
It was the 30th anniversary celebration of the Egokituz Laboratory from our Faculty of Informatics. Mentxu Arrieta has difficulties to speak and to move, but with this play she perfectly knew showing us what is the magic that lives inside theatre. She thanked Egokituz Laboratory for its work to help people with functional diversity. All the audiency congratulated Mentxu by her nice performance :-))

egokituz_pertsonak

2 iruzkin honentzako: Egokituz laboratory, theater, and functional diversity :-)