Olentzeroren opariak eta “Elsa Pataky, mi abuelo y el número áureo”

[EU]
Abenduaren 18an, urte-bukaerako ekitaldian lau irakasleri eskerrak eman dizkiegu gure fakultatean 25 urtez aritu izan direlako.

Eskerrik asko Natxo Martín, Javi Muguerza, Tomás Pérez eta Yosu Yurramendi.

Horrez gain, 2015ean erreleboak izan dira fakultatean:

Nerea Ezeizak sailburutza utzi du
eta Roberto Moriyón, Endika Gil eta Patxi Salinas UPV/EHUko beste zentro batzuetara joan dira.
Eskerrik asko denoi.

Ekitaldia borobiltzeko 10 minutuko bakarrizketa bat entzun dugu.
Behin eta berriro barre egin genuen hain ondo ezagutzen dugun Fibonacci-ren zenbakiekin,
Gustavo Vargasen “Elsa Pataky, mi abuelo y el número áureo” bakarrizketarekin. Hor dago:

[ES]
Al acabarse el año 2015 hemos querido celebrar que 4 profesores han cumplido 25 años en la facultad.

Eskerrik asko Natxo Martín, Javi Muguerza, Tomás Pérez y Yosu Yurramendi.

También hemos querido agradecer el trabajo realizado por Nerea Ezeiza que ha dejado la dirección del departamento de LSI
y por Roberto Moriyón, Endika Gil y  Patxi Salinas que ahora trabajan en otros centros de la UPV/EHU

Luego hemos contado hemos contado con Gustavo Vargas, profesor de la Politécnica, que nos ha hecho reír con su monólogo “Elsa Pataky, mi abuelo y el número áureo” a cuenta del número áureo y de los de Fibonacci.

Iruzkin bat honentzako: Olentzeroren opariak eta “Elsa Pataky, mi abuelo y el número áureo”