Unibertsitate Orientaziorako Azokak 2016 / Ferias de orientación

[EUS]

Larunbatean Unibertsitate Orientaziorako Azoka izango da Donostiako Campusean, gure fakultateko irakasle eta ikasle batzuk batxilerreko ikasleen galderak erantzungo ditugu.

Unibertsitate Orientaziorako Azokak 2016
Ordutegia: 9:00 -14:00. Sarrera doan.

Lehengo astean, batxilergoko ikasleentzako praktika saioak izan ditugu Informatika Fakultatean. Guztira 153 ikasle izan ditugu urtarrilaren 14 eta 15ean. Informatika zer den hobeto ikusten dute ikasleek eta gustura ibiltzen dira esperimentatzen.

[CAS]
El sábado que viene, día 23,  en el aulario del campus participaremos en la Feria de Orientación

Ferias de Orientación Universitaria 2016
Horario: de 9:00 a 14:00. Entrada libre.

DIF_batxiller_15La semana pasada, el 14 y 15 de enero nos han visitado 153 alumnos y alumnas de bachiller para realizar sesiones de prácticas sobre temas de informática. Gracias a las prácticas que han realizado en el laboratorio ahora conocen mejor qué es la informática, y han disfrutado experimentando.

Iruzkin bat honentzako: Unibertsitate Orientaziorako Azokak 2016 / Ferias de orientación