Egokituz: Best Paper Award in WEB FOR ALL conference

Egokituz_saria_2016c

Egokituz_saria_2016b

Eduardo Pérez receiving the award.

[EU]
Fakultateko Egokituz ikertaldea aspaldi dabil lanean behar bereziak dituztenei web-era hurbiltzeko erraztasunak sortzen,  beste sari bat jaso du oraingoan bere lanak.
Kanadan izan den Web for All 2016 kongresuan komunikazio onenaren saria jaso du J. Eduardo Pérez-ek “Usability Evaluation of Two Virtual Aids to Enhance Cursor Accessibility for Motor-Impaired Users” izenburu duen komunikazioarengatik
ZORIONAK egileei: J. Eduardo Pérez, Xabier Valencia, Myriam Arrue, Julio Abascal

[EN]
The paper entitled “Usability Evaluation of Two Virtual Aids to Enhance Cursor Accessibility for Motor-Impaired Users”, authored by J. Eduardo Pérez, Xabier Valencia, Myriam Arrue and Julio Abascal, received the Best Communication Paper award in the Web for All 2016 (W4All, Education for All on the Web) conference held in Toronto (Canada).
Congratulations Egokituz group!

Egokituz_saria_2016

[ES]
El grupo Egokituz de la facultad lleva años trabajando en la creación de herramientas para ayudar a usar los ordenadores a las personas con Necesidades Especiales.
Esta misma semana ha conseguido el premio a mejor comunicación en el congreso Web for All 2016 (W4All, Education for All on the Web) por el articulo titulado “Usability Evaluation of Two Virtual Aids to Enhance Cursor Accessibility for Motor-Impaired Users”
ZORIONAK a los autores: J. Eduardo Pérez, Xabier Valencia, Myriam Arrue y Julio Abascal

2 iruzkin honentzako: Egokituz: Best Paper Award in WEB FOR ALL conference