MISE_00[EU]
Fakultateko Sistema Txertatuen Ingeniaritza masterrak (MISE) Erasmus-akordio bat sinatu du Bordeleko Unibertsitateko Master Ingénierie des systèmes électroniques embarqués masterrarekin.

Pasa den astean, apirilaren 25ean, Jean Tomas eta Laurent Oyhenart Bordeleko master horren arduradunak bisitan etorri ziren. MISE masterreko arduradunekin (Amaya Ibarra eta Andoni Arruti)  aztertu zuten zein aukera dauden hango eta hemengo ikasleek bi unibertsitateetan eskaintzen diren Amaierako Proiektuak egiteko.
Bestalde, gure masterrean Gipuzkoako Campuseko bi zentro parte hartzen dugunez, Informatika Fakultatea (IF) eta Gipuzkoako Ingeniaritza Eskola (GIE), bi zentro hauen batzorde akademikoko irakasleek hainbat aurkezpen egin zituzten: Julio Abascal (Egokituz), Javier Muguerza (Aldapa), Gerardo Tapia (SI+E), Xabier Ostolaza (SI+E), eta Carlos Amuchastegui Mirakonta spin-off enpresaren arduraduna.

[ES]
Nuestro máster Ingeniería de Sistemas Empotrados (MISE) ha firmado un acuerdo Erasmus con el Máster Ingénierie des systèmes électroniques embarqués de la Universidad de Burdeos.

IMS_Bordele2El pasado lunes 25 de abril recibimos la visita de Jean Tomas y Laurent Oyhenart responsables de dicho máster. Se entrevistaron con los responsables del máster MISE (Amaya Ibarra y Andoni Arruti) y revisaron la colaboración entre los dos centros. En particular se acordó el procedimiento de intercambio de alumnos para la realización de  Proyectos Fin de máster.
También se realizaron diferentes presentaciones por parte de profesores de la Facultad de Informática y deEscuela de Ingeniería de Gipuzkoa: Julio Abascal (Egokituz), Javier Muguerza (Aldapa), Gerardo Tapia (SI+E), Xabier Ostolaza (SI+E), además de Carlos Amuchastegui representante de la spin-off Mirakonta.

Iruzkin bat honentzako: MISE masterra eta Bordeleko Unibertsitatea // Convenio: Master MISE y Univ. de Bordeaux