Ikasle ohia // Exalumno: David Antón (KiReS, Kinect Rehabilitation System)

[EU]
Gure ikasle ohia den David Antón Sáez-ek telerrehabilitazio-sistema moldakor bat diseinatu du, Kinect teknologian oinarrituta.

Ondorio fisikoak eragin ditzaketen gaixotasunak eta istripuak dituzten pertsonek eraginkortasunez suspertu eta errehabilitatzeko erronkari aurre egin behar diote. Horregatik, nahitaezkoa da pazienteak etxean errehabilitatzeko aukera ematen duten sistema berri eta eraginkorrak ezartzea, patologia bakoitzaren araberakoak eta pazienteek erraz erabiltzeko modukoak. Informatika Fakultatean lan egiten duen dabilen  David Antón ikertzaileak KiReS (Kinect Rehabilitation System) izeneko errehabilitazio-sistema bat diseinatu eta garatu du, gaur egungo telerrehabilitazio-sistemek dituzten mugak gainditzeko eta ezaugarri berriak lortzeko. KiReS benetako pazienteekin testatu dute, Brisnabeko QEII Jubilee ospitalearekin lankidetzan (Australia).

David-ek bere tesian sortu du terrehabilitazio-sistema hau, pasa den irailean irakurri zuen: KiReS: A data-centric telerehabilitation system based on Kinect. Zuzendariak Informatika Fakultateko BDI ikertaldeko irakasleak izan dira: Alfredo Goñi Sarriguren eta Arantza Illarramendi Echabe. Lan honetan lankidetzan ibili dira Jon Torres-Undarekin (UPV/EHUko Medikuntza eta Erizaintza Fakultateko) eta Jesus Seco-rekin (Leongo Unibertsitatea).

ZORIONAK guztiei lortutako emaitzengatik!

UPV/EHUko albistea

[ES]
El exalumno de nuestra facultad David Antón Sáez ha diseñado un sistema de telerrehabilitación versátil basado en la tecnología Kinect.

Las enfermedades y los accidentes que pueden dejar secuelas físicas suponen un reto para una recuperación y rehabilitación eficiente del paciente. Por esta razón, es necesario implantar nuevos sistemas que permitan la rehabilitación de las personas en el hogar y que a la vez sean efectivos, personalizados a cada patología y fáciles de usar para las personas. El investigador de nuestra facultad David Antón ha diseñado y desarrollado un sistema de rehabilitación denominado KiReS (Kinect Rehabilitation System)  que pretende superar las limitaciones de los sistemas de telerrehabilitación actuales y aportar nuevas características. Asimismo, KiReS ha sido testado con pacientes reales en colaboración con el hospital QEII Jubilee de Brisbane, Australia.

David ha desarrollado KiReS dentro de su tesis doctoral: KiReS: A data-centric telerehabilitation system based on Kinect. Sus directores, Alfredo Goñi Sarriguren y Arantza Illarramendi Echabe, pertenecen al grupo de investigación BDI. En este trabajo han colaborado además el Dr. Jon Torres-Unda, de la Facultad de Medicina y Enfermería de la UPV/EHU, y el Dr. Jesus Seco, de la Universidad de León.

¡FELICIDADES a todos por los resultados obtenidos!

UPV/EHU: Telerrehabilitación a la carta
Noticias de Gipuzkoa: Diseñan un sistema de telerrehabilitación versátil basado en Kinect

Iruzkin bat honentzako: Ikasle ohia // Exalumno: David Antón (KiReS, Kinect Rehabilitation System)