Python programazio-lengoaiaz ikastaroa UEUn // Curso sobre el lenguaje Python

Olatz Perez de Viñaspre izan da ikastaroko irakaslea

[EU]
“Guk pertsonok komunikatzeko hizkuntzak erabiltzen ditugu oro har. Ordenagailuarekin hitz-egiteko lengoaiak ditugu, maila ezberdinetakoak. Ordenagailuak beti 0 eta 1-koak ulertzen ditu. Hor tartean dauden lengoaiak 0 eta 1 horietara heltzeko dira. Python da lengoaia horietako bat” dio Olatz Perez de Viñaspre, informatika fakultateko ikertzaileak.

Irakurri artikulu osoa UEU365 blogean:
Olatz Perez de Viñaspre: “Python-ek oso komunitate aktiboa dauka atzetik eta etengabe sortzen dira liburutegiak edozer gauza egiteko”

[ES]
El jueves de la semana pasada la estudiante de doctorado Olatz Perez de Viñaspre impartió  en Eibar un curso sobre el lenguaje de programación Python, dentro de los cursos de verano de la UEU. Según Olatz “Python es un lenguaje que reune una comunidad muy activa que continuamente está produciendo nuevas librerías para afrontar muchos tipo de problemas. De esta forma, programar es una labor mucho más fácil. Los programas son fáciles de entender y de escribir.”

Ikastaroa pasa den asteko ostegunean eta ostiralean eman zuen Olatzek Eibarren UEUren egoitzan

2 iruzkin honentzako: Python programazio-lengoaiaz ikastaroa UEUn // Curso sobre el lenguaje Python