Video de ETB2, Teleberri

ETB2ko albistea Teleberrin (bideoa)

[EU]
Gure fakultateko ISG ikertaldeko (Intelligent System Group) eta Osakidetzako BioDonostia zentroko ikertzaileek metodo berri bat proposatu dute ugalketa lagunduan kalitate hobereneko enbrioiak hautatzen laguntzeko.

Aipatutako lan hau gure fakultateko ikerlaria den Jerónimo Hernández-en tesitik sortu da. 2015ean defendatu zuen izenburu honekin: “Contributions to learning Bayesian network models from weakly supervised data“. Konputazio Zientziak eta Adimen Artifiziala Sailean dabiltzan Iñaki Inza eta José Antonio Lozano izan dira tesiaren zuzendariak. Metodo hau Statistical Methods in Medical Research aldizkari ospetsuan argitaratu berri dute; aldizkari horrek inpaktu-faktore handiena du Medical Informatics eta Statistics and Probability zientzia arloetan.

Oihartzun handia jaso du albisteak komunikabideetan:

[ES]

Un nuevo método para la selección de los mejores embriones para reproducción asistida ha sido creado gracias a la cooperación entre el grupo de investigación ISG (Intelligent System Group) y el centro BioDonostia de Osakidetza.

Este método es uno de los resultados obtenidos en la tesis de Jerónimo HernándezContributions to learning Bayesian network models from weakly supervised data” presentada en 2015 bajo la dirección de Iñaki Inza y José Antonio Lozano. El método desarrollado ha sido publicado en la prestigiosa revista Statistical Methods in Medical Research, que posee un alto factor de impacto en las áreas de Medical Informatics y Statistics and Probability.

La noticia ha despertado gran interés en los medios de comunicación:

Iruzkin bat honentzako: Enbrioi onenak hautatzen ugalketa lagunduan // ¿Cuáles son los mejores embriones para reproducción asistida?