SWERC 2016: Gaur ikasle-hautespena // Hoy prueba de selección en la facultad

[EU]
Urtero ACM elkarteak ikasleentzako ICPC programazio-lehiaketa antolatzen du. Lehenengo fasean parte hartzeko, UPV/EHUkoei Porto hirian tokatzen zaigu azaroaren 19 eta 20an SWERC txapelketa.

Fakultateak azken lau edizioetan parte hartu du, eta aurten hiru talde bidaltzeko asmoa dugu, aurrekoetan baino bat gehiago. Kide berriak sartuko dira.

Nortzuk joan dira fakultatetik?
Gaur arratsaldean izango da hautapen-proba
(18:00-21:00, 1.5 laborategian)
Gaurko lehiaketa interneten bidez jarraitu dezakezu.

Anima zaitez! Ez zara damutuko!
Informazioa: Jesús Ibáñezi galdetu, 237. bulegoa.

SWERC txapelketa. Oporto, 2016-11-19 eta 20

SWERC programazio-txapelketa. Oporto, 2016-11-19 eta 20

[ES]
La ACM organiza cada año el ICPC, concurso de programación para estudiantes de universidad. En la primera fase la nosotros participamos en SWERC, en Oporto (Portugal) los próximos 19 y 20 de noviembre.

La facultad ha participado en las últimas cuatro ediciones. ¡Este año llevaremos tres grupos!Unoo más que en anteriores.

¿Qué 9 estudiantes llevaremos?
Está tarde se decidirá en la competición interna nuestra
(18:00-21:00, 1. 5 laborategian)
Puedes seguir en Internet la clasificación provisional

¡Anímate y no te arrepentirás!
Para cualquier información adicional puedes preguntar a Jesús Ibáñez, despacho 237.

Iruzkin bat honentzako: SWERC 2016: Gaur ikasle-hautespena // Hoy prueba de selección en la facultad