DonostiTRON bideojoko jaialdia // Dos fines de semana sobre videojuegos

donostitron[EU]
Hurrengo bi astebururako plana bideojoko zaleentzat.
DonostiTRON bideojoko jaialdia azaroko bi asteburutan izango da:

• Lehenbizikoan, 11-12, hitzaldi eta tailerrak. Sektoreko adituak ekarriko ditugu eta bideo-jokoak sortzeko ikastaro sorta antolatu dugu. Hasiberrientzako batzuk eta espezializatuagoak besteak.
  • Hurrengo asteburuan, 18-20, Game Jam edo garapen maratoia egingo dugu. 48 orduz segidan bideojokoak sortuko ditugu taldeka. Tutore edo aditu talde bat osatu dugu lehenbiziko aldia dutenei laguntza eskaini ahal izateko.
Parte hartzen duten guztiek jasoko dute kamiseta bat opari, beraiek garatutako jokoa kartutxo batean etxera eraman ahal izango dute eta, garrantzitsuena, jokoak arcade motako DonostiTRON makinan kargatuko ditugu, edonork jolas dezan.

Non: Tabalakerako Hirikilabs laborategian.

Informazioa eta izen-emateak: www.donostitron.com

[ES]
Plan para dos fines de semana para aficionados a los videojuegos. Nos piden que lo difundamos a estudiantes de la facultad.
www.donostitron.com
Las personas aficionadas a los videojuegos tenemos dos fines de semanas repletos de acción con DonostiTRON Jam 2016.
En el primero (11-12 de noviembre) exploraremos el mundo de la creación con charlas y talleres,
y en el segundo (19-20 de noviembre) crearemos videojuegos en 48 horas con una temática común.

Donde: Taller de Hirikilabs en Tabakalera.
Información e inscripción : www.donostitron.com

El festival será un punto de encuentro a este apasionante mundo donde poner a prueba nuestras habilidades, aprender de los demás y sobre todo, divertirnos.

2 iruzkin honentzako: DonostiTRON bideojoko jaialdia // Dos fines de semana sobre videojuegos