Saria / Premio: Maider Gaztelu

[EU]
Sari bat jaso du Maider Gaztelu Aza  ikasleak bere master-bukaerako lanarengatik.

Izaskun Heras Prado Master Amaierako Lanen saria UPV-EHUko Ezgaitasunak dituzten Pertsonentzako Zerbitzuak banatzen ditu. Maiderrek “Desgaitasunaren, hezkuntza premia berezien eta hezkuntza inklusiboa”ren arloko saria irabazi du.

Maiderren lanaren izenburua hau da: ‘IMPLEMENTACIÓN DE UN SOFTWARE DE APOYO AL APRENDIZAJE PARA EL CONTROL DEL ORDENADOR MEDIANTE UN SISTEMA EYE-TRACKING”. Saria eman diote IKTen ingurua ikasteko aukera moduan, hezkuntza berrikuntza eta hezkuntza inklusiboan oinarritutako jardunbide egokiak jasotzen dituelako.

Lan irabazle hori Informatika Fakultatean eman den Autonomia Pertsonalerako Teknologia (APT) Masterrean egin da.

ZORIONAK Maider!
Zorionak ere APT Masterra dinamizatzen duen Egokituz taldeari!

[ES]
Nuestra alumna Maider Gaztelu Aza  ha conseguido el premio  Izaskun Heras Prado para trabajos de fin de máster sobre inclusión otorgado por el Servicio de Atención a Personas con Discapacidades de la UPV-EHU.

El trabajo premiado aborda el entorno TIC como oportunidad de aprendizaje,  la innovación educativa y las buenas prácticas en materia de inclusión educativa. Su tiulo es: ‘IMPLEMENTACIÓN DE UN SOFTWARE DE APOYO AL APRENDIZAJE PARA EL CONTROL DEL ORDENADOR MEDIANTE UN SISTEMA EYE-TRACKING”.

Se ha realizado dentro del Máster Tecnología de Apoyo a la Autonomía Personal  (TAP) que se imparte en la Facultad de Informática.

¡ZORIONAK Maider!
¡También felicidades para el grupo Egokituz que dinamiza este master!

Iruzkin bat honentzako: Saria / Premio: Maider Gaztelu Aza