Urte-bukaerako ospakizuna // Acto de fin de año

UPV/EHUn 25 urte bete dituzten guren lankideak Errektorearekin

[EU]
Atzo, osteguna, 12:30etan, Gelategiko Areto Nagusian bildu ginen. Bukatzen zaigu urtea eta, betiko modura, fakultateko kide batzuei omen egin diegu:

• Gure artean lanean 25 urte bete dituzten lankideei:
    Gonzalo Alvarez, Rosa Arruabarrena, Mar Segura,  Maite Urretavizcaya. Elena Bidondo, Ana Endemaño y Lorena Pérez-Lafarga,
  • Aurten erretiratu direnei: José Luis Jiménez eta Inés Pagola
  • Bartzelonako Unibertsitatera  mugitzen den Christian Blum Ikerbasque ikerlariari
  • Kargua utzi dutenei: Javier Muguerza, Bittori Fernández eta Elena Lazkano
  • Fakultateko tabernan eta jantokian 25 urte edo gehiago eman dituztenei: Josune, Elena eta Amparo.

Zorionak berriz guztiei.
Ekitaldia jarraitzeko Errenteria Musikal “Xafol-k” klake talde gurekin izan dugu.
Eta bukatzeko, noski, 13:45etan ohiko urte bukaerako pintxoak izan genituen tabernan.

Josune, Amparo eta Elena: 25 urte gurekin lanean // 25 años cargándonos las “pilas”

[ES]
Ayer jueves, día 22, a las 12:30, nos juntamos en el Salón de Actos del Aulario. Se nos acaba el año y, como es habitual, hemos querido agradecer su colaboración a los compañeros y las compañeras que:

• Cumplen en la Facultad (o UPV): Gonzalo Alvarez, Rosa Arruabarrena, Mar Segura y Maite Urretavizcaya, Elena Bidondo, Ana Endemaño y Lorena Pérez-Lafarga.
  • Cumplen 25 (o más) en la cafetería y comedor:  Josune, Elena y Amparo
  • se jubilan: José Luis Jiménez e Inés Pagola
  • se transladan a otra universidad: Christian Blum.
  • han pasado el relevo en cargos: Javier Muguerza, Bittori Fernández y Elena Lazkano.

Zorionak, gracias a todos.

En el acto contamos con la presencia del grupo de claqué Errenteria Musikal “Xafol-k”.

Iruzkin bat honentzako: Urte-bukaerako ospakizuna // Acto de fin de año