Ikasle ohia // Exalumno: Raúl Rubio Munárriz (Tequila Works, RIME bideo-jokoa)

PAX South 2017: RiME interview with Raúl Rubio (The Gaming Buddha, Youtube,2017/02/06)

[EU]
Fakultateko ikasle ohia den Raúl Rubio Munárriz informatikari Tuterarrak, Madrileko Tequila Works enpresako zuzendari moduan, RIME bideo-jokoa aurkeztu zuen pasa den maiatzaren 26an.

Ez da hori enpresa horrek sortu duen lehen bideo-joko arrakastatsua; ez,  2012an atera zuten Deadlight jokoa ere oso ezaguna da Indie bideojokoen artean.

Hau da hau imajinazioa eta iniziatiba! ZORIONAK ekintzaile horri!

[ES]
El ex-alumno de nuestra facultad Raúl Rubio Munárriz, como director de TequilaWorks, el 26 de mayo acaba de presentar RIME, un videojuego de aventura, desarrollado en su empresa en Madrid para PlayStation 4, Xbox One, Nintendo Switch y PC.

En este juego no hay una secuencia infinita de peleas sobre fondos oscuros; no, el jugador ha de conocer los secretos de una isla bañada por el mar y la luz del mediterráneo.

¡Vaya creatividad! ¡Vaya iniciativa! ¡FELICIDADES a este innovador!

Iruzkin bat honentzako: Ikasle ohia // Exalumno: Raúl Rubio Munárriz (Tequila Works, RIME bideo-jokoa)