Zineforum: Hidden Figures. Irailak 14 Septiembre

[EU]

Fakultateko 40. urteurrena ospatzen , zentroko Berdintasun Batzordeak eta  E-makumeak taldeak “Emakumea eta Informatika” zineforuma altolatu du.

Ostegun honetan, irailak 14, arratsaldeko 17:00etan fakultateko Ada Lovelace Aretoan Theodore Melfi  zuzendariaren “Figuras ocultas” ikusiko dugu. Ekitaldiaren aurkezpena Marta Machok egingo du, UPV/EHU irakasle, matematikan doktorea eta 2017ko Emakunde Saria .

[ES]

Dentro de las actividades culturales conmemorativas del 40 aniversario de la Facultad, la Comisión de Igualdad y el grupo E-makumeak del centro han organizado el Cineforum “Mujer e Informática”.

Este jueves, 14 de septiembre, a las 17:00 en el Salón Ada Lovelace de la Facultad podremos ver la película “Figuras ocultas” del director Theodore Melfi presentada por la Profesora dela UPV/EHU Marta Macho, Doctora en Matemáticas por la Universidad Claude Bernard Lyon I (Francia) y Premio Emakunde 2017.