2017-10-05 ZINEFORUM: CODE Descifrando la brecha de genero

Fakultateko 40. urteurrena ospatzen , zentroko Berdintasun Batzordeak eta  E-makumeak taldeak“Emakumea eta Informatika” ZINEFORUMa altolatu du.

Ostegun honetan, urriak 5, arratsaldeko 17:00etan fakultateko Ada Lovelace Aretoan Robin Hauser Reynolds zuzendariaren CODE: Debugging the gender gap ikusiko dugu. Ekitaldiaren aurkezpena Victoria Fernándezek eta Txelo Ruizek egingo dute, Informatika Fakultateko irakasleak.

Dentro de las actividades culturales conmemorativas del 40 aniversario de la Facultad, la Comisión de Igualdad y el grupo E-makumeak del centro han organizado el Cineforum “Mujer e Informática”.

Este jueves, 5 de octubre, a las 17:00 en el Salón Ada Lovelace de la Facultad podremos ver la película CODE: Descifrando la brecha de género de la directora Robin Hauser Reynolds  presentada por las Profesoras de la Facultad Victoria Fernández y Txelo Ruiz.