Sistema txertatuen Masterra martxan (10. urtea) // 10 años del Master en Ingeniería de Sistemas Empotrados

[EU]

Sistema Txertatuen Ingeniaritza-ko Masterra martxan jarri dute eta entregatu dituzte aurtengo tituluak.
Aurtengoarekin 10 aldiz zabaldu da master hau. ZORIONAK!

[ES]
El Master en Ingeniería de Sistemas Empotrados (MISE) que se imparte en el campus de Gipuzkoa de la EHU/UPV, organizado por departamentos de la Facultad de Informática y de la Escuela de Ingeniería de Gipuzkoa. Esta es la décima edición de este máster. FELICIDADES!

Enpresa hauekin egin dira proiektuak: IKUSI, IK4_IKERLAN, CAF, CEIT, ORONA, ERREKA, OSATU, MYRUNS eta  EUCHNER.

Master-tituluak banatzeko ekitaldian pertsona hauek parte hartu zuten: Xabier Ostolaza (Gipuzkoako Ingeniaritza Eskolaren Zuzendaria), Alex Mendiburu (Informatika Fakultateko Dekanoa), Itziar Zubia (Gipuzkoa Kanpuseko Idazkari Akademikoa), Cristina Murillo (GAIA Zerbitzu Zuzendaria), eta Amaya Ibarra (Masterraren arduraduna).

Andoni Arruti izango da masterraren arduradun berria 2018ko urtarrilean Amaya Ibarra erretiratuko denan. Ongi etorria eta eskerrik asko!

Los proyectos se han realizado en estas empresas: IKUSI, IK4_IKERLAN, CAF, CEIT, ORONA, ERREKA, OSATU, MYRUNS y  EUCHNER.
El acto de apertura y entrega de diplomas fue presidido por una mesa en la que participaron Xabier Ostolaza (Director de la Escuela de Ingeniería de Gipuzkoa), Alex Mendiburu (Decano de la Facultad de Informática), Itziar Zubia (Secretaria Académica del Campus de Gipuzkoa), Cristina Murillo (Directora de Servicios de GAIA), y Amaya Ibarra (responsable del Máster).

Se dio la bienvenida al que será el nuevo responsable del máster a partir de enero de 2018, Andoni Arruti, cuando Amaya Ibarra se retire.

Masterreko titulatu berriak