A sample text widget

Etiam pulvinar consectetur dolor sed malesuada. Ut convallis euismod dolor nec pretium. Nunc ut tristique massa.

Nam sodales mi vitae dolor ullamcorper et vulputate enim accumsan. Morbi orci magna, tincidunt vitae molestie nec, molestie at mi. Nulla nulla lorem, suscipit in posuere in, interdum non magna.

Hitzaldia/Conferencia: Ordenación y Regulación Legal de la Ingeniería Informática (CCII, 2017-11-02, 14:00)

[EU]

Azaroak 2an hitzaldi bat egongo da Donostian, Fakultateko Ada Lovelace Aretoan, goizeko 14:00tan:

“Informatikako Ingeniaritzaren Antolamendu eta Erregulazio Legala”

Juan Pablo Peñarrubia Carrión-ek Informatika Ingeniaritzako Elkargoen Kontseiluko Lehendakariak emana.

Bereziki Informatika ingeniaritzako ikasleentzat, irakasleentzat eta ingeniaritza informatikoko tituludunentzat pentsatuta dago.

(Aurkezpena)

[ES]

El jueves 2 de noviembre en la Sala Ada Lovelace de la Facultad a las 14:00 tendrá lugar la siguiente charla:

“Ordenación y Regulación Legal de la Ingeniería Informática”

impartida por Juan Pablo Peñarrubia Carrión Presidente del Consejo de Colegios de Ingeniería Informática CCII.

Está dirigida principalmente a los estudiantes, profesores y graduados de ingeniería informática.

(presentación)