2017-11-30 ZINEFORUM: The imitation game (Descifrando ENIGMA)

[EU]

Fakultateko 40. urteurrena ospatzen, zentroko Berdintasun Batzordeak eta  E-makumeak taldeak “Emakumea eta Informatika” zineforuma antolatu dute.

Ostegun honetan, azaroak 30, arratsaldeko 17:00etan fakultateko Ada Lovelace Aretoan Morten Tyldum zuzendariaren “The imitation game” ikusiko dugu. Ekitaldiaren aurkezpena Fakultateko irakaslea den Jesus Ibáñez-ek egingo du. Alan Turing informatikako aintzindaria izan zen. pelikula bere lorpen batzuk deskribatzen du  eta gero jaso zuen esker txarreko “saria”. Euskarazko azpitituluak jaso ditzakegu azpitituluak.com webgunetik.

[ES]

Dentro de las actividades culturales conmemorativas del 40 aniversario de los estudios de Informática, la Comisión de Igualdad y el grupo E-makumeak de centro organizan el Cineforum “Mujer e Informática”.

Este jueves, 30 de noviembre, a las 17:00 en el Salón Ada Lovelace de la Facultad podremos ver la película “The imitation game” (Descifrando Enigma), del director Morten Tyldum, presentada por el profesor de la Facultad Jesús Ibáñez. Gure super Alan Turing-en bizitzan oinarrituta dago gidoia.