Praktikak batxillerrekoekin (2018) // Prácticas para estudiantes de bachillerato

[EU]
Hurrengo hiru asteetako larunbatetan izango dira Unibertsitate Orientaziorako Azokak. (27an Donostian, otsailaren 3an Gasteizen, eta 10ean Bilbon)

Bitartean, motorrak berotzeko-edo, batxilergoko ikasleentzako praktika saioak antolatu ditugu Fakultatean. Guztira 4 saio dira urtarrilaren 17an 18an. Horrela informatika zer den hobeto ikusten dute ikasleek eta gustura ibiltzen dira esperimentatzen. Guztira 156 ikasle dira etortzeko. Hauek dira aurten prestatu ditugun 14 praktikak:

– PC baten hardwarea muntatzea eta konfiguratzea
– 10 gehi 10 … ¡100! Oinarrizko sistema digitalen portaera
– Soinuaren prozesamendu digitalerako sarrera
– Interneteko zerbitzuak martxan jartzen: web zerbitzua
– Pentsaera konputazionalaren oinarriak
– Ikusmen artifiziala robot sistemetan
– Robot baten mugimenduaren kontrola
– Mundu birtualak
– Lehen hartu-emanak robot mugikorrekin
– Konputagailu bidez objektuak bistaratu eta eraldatzeko oinarrizko teknikak
– Argazkiak manipulatzeko programa sinpleak
– Web pertsonala: Web-a “doitu” zure helburuen arabera
– Dibisen bihurketarako web aplikazioa
– Gauzen internet eta datuen trukaketa

Arantza Irastorza irakaslea da ekitaldi honen koordinatzailea


[ES]
Los tres sábados siguientes participaremos en la Feria de Orientación Universitaria. (el 27 en Donostia, el 3 de febrero en Gasteiz, y el 10 en Bilbao). Para ir calentando motores, unos días antes, el 17 y 18 de enero nos visitan alumnos y alumnas de bachiller para realizar sesiones de prácticas sobre temas de informática. Queremos que conozcan mejor qué es la informática, y que disfruten experimentando.
¡Se han apuntado 156! Estas son las 14 prácticas que ofrecemos:

– Montaje y configuración del hardware de un PC
– 10 y 10 son.. ¡100! Análisis de sistemas digitales
– Introducción al tratamiento digital de sonido básicos
– Configurando servicios en Internet: el servicio web
– Fundamentos de pensamiento computacional
– Visión artificial en sistemas robóticos
– Control del movimiento de un robot
– Mundos virtuales
– Primer contacto con robots móviles
– Mostrar y analizar objetos en la pantalla
– Programas simples para manipulación de fotografías
– La Web personal: “tunea” la web para tus propios fines
– Aplicación web para conversión de divisas
– Montaje y configuración del hardware de un PC Internet de las cosas y el intercambio de datos

La profesora Arantza Irastorza es quien coordina estas prácticas.

Erantzuna idatzi

 

 

 

HTML etiketa hauek erabil ditzakezu

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>