Jolasmatika: 'Informática, más que un juego' (Diario Vasco, 2018/01/22)

[EU]
Teresa Flaño kazetariak artikulu bat idatzi du Diario Vasco-n Jolasmatika proiektuari buruz:

Informática, más que un juego. (Informatika, jolas bat baino gehiago)

Sarritan esaten dugu eskolan eta institutuan ez dakitela ondo zer den informatika. Aldatu nahi dugu egoera hori. Tolosako Samaniego ikastetxea, Orixe institutua eta gure fakultatea lankidetzan ari gara aurten JolasMATIKA proiektuan. Informatika zer den azaldu nahi dugu, ikastetxeko ikasleek zientzia gisa ere ikus dezaten da helburua, informatika ez dela “teknologia” bakarrik, zientzia ere badela.  Gainera, helburu hori lortzeko, gure fakultateko ikasle batzuk irakasle gisa arituko dira.

Irakurri albiste gehiagoJolasmatika-z

[ES]
Teresa Flaño ha publicado en el Diario Vasco un artículo sobre nuestro proyecto Jolasmatika:

Informática, más que un juego.
Profesores de la UPV/EHU desarrollan un proyecto para llevar la programación a la escuela

Frecuentemente decimos que en la escuela y en el instituto no se transmite correctamente qué es la informática, ya hemos empezado a cambiar esa situación. El Colegio Samaniego de Tolosa, el Instituto Orixe y la Facultad de Informática hemos puesto en marcha el proyecto JolasMATIKA para explicar mejor qué es la informática, para transmitir que no es sólo tecnología, que también es ciencia.

Ver más noticias sobre Jolasmatika