Udan ikasi Docker, Blockchain, Code eta Wikidata UEUrekin

[EU]
Informatikarientzako ikastaro interesgarri batzuk badira UEUko aurtengo udako ikastaroetan:

Docker praktikoa: garapena eta DevOps.
Eibar, ekainak 28-29
Beñat Jimenez Bujanda (Talaios Koop.)

Hodeiko konputazioa. Software garapena bizkortu eta errazteko Docker Compose eta Docker irudiak erabiliko ditugu.

Blockchain: kriptotxanponez haratago, teknologia ezagutu eta trebatzeko tailerra.
Eibar, uztailak 5-6, Urko Larrañaga Piedra (Izertis)

Zer da Bitcoin? Zer da Blockchain? Aditu askok, Internetaren ondorengo iraultza ekarriko duten teknologiatzat jotzen dute.

Code erabiltzen ikasteko tailerra. (Elhuyarren Zientzia Azokako irabazleentzat).
Eibar, uztailak 10

2017ko UEU Wikidata ikastaroa (2017-07-03)

Wikimedia lantegia: Gure aipamenak izango dira beste laurogei urtian
Donostia (Hirikilabs), ekainak 26
Fakultatetik:A. Astigarraga, I. Alegria, K. Sarasola

Egunbeteko tailerra praktiko Euskal Wikilarien Elkartearekin.
Wikipedia (artikuluak), Wikidata (datu-basea, mapak…). Ikastarora joango diren informatikarientzat:

• Irudi bektorialen (SVG) lanketa
  • Bot-ak: zer dira eta zertarako?
  • Txantiloi automatikoak
  • Bertsopaperak digitalizatu

[ES]

Cursos sobre Docker, Blockchain, Code.org eta Wikidata organizados por la Universidad vasca de verano (UEU)