Armairuak eskatzeko epea irekitzen da / Apertura del plazo de petición de taquillas

[EU]

Fakultatean 59 armairu daude, ikasleek beren gauzak bertan utz ditzaten ikasturtean zehar. 59 armairu horietatik, 50 armairu lauhileko oso batean erabiltzeko izango dira. Beste 9 armairuak egunero erabiliko dira.

Izena emateko, interesa duten ikasleek Informatika Fakultateko web orrian dagoen formularioa bete behar dute 2018ko uztailaren 23tik abuztuaren 31ra.

Informazio gehiago

[ES]

En la Facultad hay 59 taquillas para que el alumnado pueda depositar sus pertenencias durante el curso. De estas 59 taquillas, 50 se asignarán durante un cuatrimestre completo, las otras 9 taquillas serán de uso diario.

Para poder apuntarse, el alumnado interesado podrá rellenar el formulario  que está disponible en la página web de la Facultad  del 23 de julio al 31 de agosto de 2018.