Mikel Artetxe, Premio Nacional de Fin de Carrera del curso 2013-14.

Mikel Artetxe, orain itzulpen automatikoan ikertzen ari dena azaltzen (Sarean, 2018-05-19)MIkel Artetxeri

[EU]
Unibertsitatean Ingeniaritza informatikoa gurekin ikasi zuen 2010tik 2014ra arte.
Fakultateko sari berezia jaso zuen, ikasle aparta izan zen. Orain Unibertsitateko karrera-ikasketa onenentzako lehen saria eman dio Madrileko Ministerioak.
ZORIONAK!

[ES]
A nuestro ex-alumno Mikel Artetxe el ministerio le ha concedido uno de los Premios Nacionales de Fin de Carrera del curso 2013-14.
Su paso por nuestra facultad Facultad fue extraordinario, fue premio extraordinario en nuestra facultad
Posteriormente curso el master HAP-LAP y ahora está acabando su tesis sobre traduciión automática, también de forma brillante.
ZORIONAK!