Diploma banaketa 2017/18: urriak 26 ostirala 18:30etan aulategian

Ostiralean, urriaren 26an, 18.30etan, UPV/EHUko Ignacio María Barriola Zentroko areto nagusian, UPV/EHUko Informatika Fakultateko Informatikan Ingeniaritzako, eta Informatika Ingeniaritzako Graduko 2017-2018 promozioko 89 ikasleei diplomak emateko ekitaldia egingo da. Informatika Ingeniaritzako Graduko VI. promozioan,  86 ikasle diplomatu dira eta Masterreko II promozioan, berriz, 3.

Agustin Erkizia Campuseko Errektoreordea eta Alexander Mendiburu Informatika Fakultateko Dekanoa ekitaldiaren buru izango dira.

Halaber, Isabel Busto, Fakultateko ikasle ohia eta i68 Taldeko Zuzendari Orokorra “Oportunidades de la transformación digital” hitzaldia eskainiko du.

Ekitaldian ikasleen familiakoak izango dira, eta bertan espediente onenei diplomak emango zaizkie:  Iker Otxoa de la TorreInformatika Ingeniaritzako Gradukoa eta Urko Sánchez Ortiz Masterreko II.

Jarduera amaitzeko, Musikeneko Jazz Taldea: Eolo Andino saxuan, Carlos Montull baxuan eta Jorge Fernandez tekaltuan arituko dira.