Mikel ARTETXE Karrera Amaierako lehenengo Sari Nazionala / Premio Nacional de Fin de Carrera

Mikel Artetxe Zurutuza, gure Fakultateko Informatikaren Ingeniaritzako graduduna, karrera amaierako lehenengo sari nazionala irabazi du.

Zientzia, Berrikuntza eta Uniberstsitateetako ministro Pedro Duquek eman zion saria astelehenean, azaroak 19, Madrilen, Musika Entzunareto Nazionalean. Sari hauek aitortzen dituzte ikasketak bikaintasunez egin dituzten ikasleak.

ZORIONAK MIKEL!!

Mikel Artetxe Zurutuza, graduado en Ingeniería Informática de la facultad, ha logrado el Premio Nacional de fin de carrera.

El ministro de Ciencia, Innovación y Universidades, Pedro Duque, fue el encargado de entregárselos el lunes, 19 de noviembre, en el Auditorio Nacional de Música, en Madrid. Estos premios distinguen a los universitarios que han cursado sus estudios con mayor brillantez.

FELICIDADES MIKEL!!