A sample text widget

Etiam pulvinar consectetur dolor sed malesuada. Ut convallis euismod dolor nec pretium. Nunc ut tristique massa.

Nam sodales mi vitae dolor ullamcorper et vulputate enim accumsan. Morbi orci magna, tincidunt vitae molestie nec, molestie at mi. Nulla nulla lorem, suscipit in posuere in, interdum non magna.

Mikel Artetxe Zurutuza, gure Fakultateko Informatikaren Ingeniaritzako graduduna, karrera amaierako lehenengo sari nazionala irabazi du.

Zientzia, Berrikuntza eta Uniberstsitateetako ministro Pedro Duquek eman zion saria astelehenean, azaroak 19, Madrilen, Musika Entzunareto Nazionalean. Sari hauek aitortzen dituzte ikasketak bikaintasunez egin dituzten ikasleak.

ZORIONAK MIKEL!!

Mikel Artetxe Zurutuza, graduado en Ingeniería Informática de la facultad, ha logrado el Premio Nacional de fin de carrera.

El ministro de Ciencia, Innovación y Universidades, Pedro Duque, fue el encargado de entregárselos el lunes, 19 de noviembre, en el Auditorio Nacional de Música, en Madrid. Estos premios distinguen a los universitarios que han cursado sus estudios con mayor brillantez.

FELICIDADES MIKEL!!

Iruzkin bat honentzako: Mikel ARTETXE Karrera Amaierako lehenengo Sari Nazionala / Premio Nacional de Fin de Carrera