2018_11_29: EHUko Wikimaratoian Fakultatea lanean

Azaroaren 29an, 15:00etatik 18:00etara, UPV/EHUko Carlos Santamaria Zentroan, Donostian, EHU-WIKIPEDIA 2018 wikimaratoia izango da.

Topaketaren helburua jakintza alor ezberdinetako edukiak euskarazko Wikipedian igotzea da, berau handituz edo/eta hobetuz.

Gure fakultatea ondo ari da lanean proiektu honetan. 34 ikasle ari dira lanean une honetan: 20 ikasle lehenengo mailakoak eta 14 ikasle hirugarren mailakoak. Guztira 16 wiki-artikulu lantzen ari dira, ia denak berriak euskarazko wikipedian.

[ES]

El 29 de noviembre, entre las 15.00 y las 18.00, en el Centro Carlos Santamaría de la UPV/EHU, en San Sebastián, tendrá lugar la wikimaratón  EHU-WIKIPEDIA 2018.

El objetivo de este encuentro es subir a la Wikipedia en euskera artículos de distintas áreas de conocimiento, para ampliar y mejorar los artículos existentes.

34 estudiantes de la facultad están participando en este proyecto (20 del primer curso y 14 de tercero), realizando en total 16 wiki-artículos.