Unibertsitate Orientaziorako Azoka - Feria de Orientación Universitaria. Donostian (2019-01-26)

Hurrengo larunbatean, urtarrillak 26, Unibertsitate Orientaziorako Azoka izango da Gipuzkoako Ingeniaritza Eskolan, bertan gure fakultateko irakasle eta ikasle batzuek batxilerreko ikasleen galderak erantzungo dituzte.

Ordutegia: 9:00 -14:00Sarrera doan.

Informazio saioak : 10:30 – Gazteleraz  eta 12:30 – Euskaraz 3.1 ikasgelan

El próximo sábado, 26 de enero, tendrá lugar la Feria de Orientación de la UPV/EHU en Donostia. En concreto las ingenierías se encuentran en la Escuela de Ingenieria de Gipuzkoa. En ella el profesorado y estudiantes de la facultad darán respuesta a las dudas de los alumnos de bachiller.

Horario: 9:00 – 14:00

Sesiones informativas: 10:30 en castellano y a las 12:30 en euskara en el aula 3.1