Udan ikasi NextCloud+Moodle, Odoo eta Informatika desentxufatua UEUrekin

[EU]
Informatikarientzako ikastaro batzuk badira UEUko aurtengo udako ikastaroetan:

Gehien bat, baina ez soilik, hezkuntzan dabiltzan informatikariei zuzenduta daukagu NextCloud eta Moodle hezkuntzan ikastaroa.
Ekainaren 27 eta 28an Eibarren.

Enpresa kudeaketa egitea egokitzen zaienei zuzenduta eta software librera jauzi egiteko aukera emanez, Odoo tailerra: enpresa eta erakunde txikien kudeaketarako tresna.
Uztailaren 9an Eibarren.

Traste.club

Informatikari izan gabe edo izanik, lehen eta bigarren hezkuntzan Informatikari errotik heldu nahi diotenenentzako, Informatika desentxufatua: posible da informatika ikastea gailu digitalik gabe? Iluntzeetan jolasean aritzeko aukerarekin!

Uztailaren 2 eta 3an Baionan.

Wikimedia lantegia ere izango da.
Donostia (Hirikilabs), ekainak 26
Fakultatetik:A. Astigarraga, I. Alegria, K. Sarasola
Wikipediaren inguruko hainbat ekimen ezagutu eta haietan parte hartzeko aukerarekin.
Donostian Tabakaleran
uztailaren 2an. Bertan,

[ES]

Cursos sobre Odoo, NextCloud+Moodle, Informatika desenchufada y Wikimedia organizados por la Universidad vasca de verano (UEU)