ILUSIONISMO SOZIALAZ saioa apirilaren 14an

Datorren asteartean, apirilak 14, Euskal Herriko Unibertsitateko Donostiako Irakasleen Unibertsitate Eskolako 2.4 gelan, ILUSIONISTA SOZIALEN MINTEGIA aurkeztuko dugu 16:00etatik 20:00etara.

Zer da Ilusionismo Soziala? Javier ENCINA eta Ainhoa EZEIZA izango dira saioaren dinamizatzaileak. Saioan zehar, Mintegian egiten ari garen lana komentatzeaz gain, ilusionismo sozialaren printzipioetan sakonduko dugu, kolektiboki eraikitzen segitzeko moduak partekatzeko eta sortzeko.

GOGORATU: Sarrera librea da eta nahi/ahal duzun tartera hurbildu zaitezke. Klasetik 16:30etan irteten bazara ere, etorri lasai, ongietorria izango zara.

Ikasle, irakasle zein administrari eta zerbitzuetakoa, edozein lanbide duzularik ere, animatu etortzera!

Topaketen programa osoa: http://ilusionistasozialak.blogspot.com.es/p/mintegia-eratzeko-topaketak-programa.html

ZERGATIK ILUSIONISMO SOZIALA?

Ilusionismo Soziala ez da metodologia bat, jendeAREKIN eta jendeARENGANDIK lan egiteko hasiera bat baizik, sentitu/pentsatu/ekin bat eginez. Irakasleak (edo hezitzaileak, edo alderdi politikoak, edo gobernuak…) ezartzen dituen mugen barruan parte hartzera mugatu ordez, Ilusionismo Sozialak eguneroko bizitzaren autogestio kolektiboa planteatzen du helburu orokor gisa. Horrek esan nahi du JENDEA dela bere bizitzaren protagonista, objektu izatetik (nire ikaslea, nire seme-alaba, nire militantea, nire langilea…) subjektu izatera pasaz.

Magisteritza Eskolan Ilusionismo Soziala arrazoi askorengatik hautatu dugu, baina batez ere ikuspegi etiko sakona planteatzen duelako, jendea sailkatzetik (adinaren arabera, hizkuntzaren arabera, gaitasunen arabera, lanbidearen arabera, maila sozio-ekonomikoaren arabera…) askatu eta lekuan leku topatzen garen jendearekin eta jendearengandik lan egitera pasaz, hala harreman-moduak dira lehentasunezko, edukien aurretik.

Gainera, hezkuntza eraldatzeko orain arte saiatutako bideek ez gaituzte eraman benetan nahi genuen eraldaketara, eta hortaz, bide berriak zabaldu behar ditugu. Ilusionismo Sozialak laguntzen du posible denaren segurtasunetik ezinezkoaren itxaropenerako bidea egiten.

[vimeo]https://vimeo.com/74869959[/vimeo]

Ilusionismo Sozialaz gehiago jakiteko: http://ilusionismosocial.org/course/view.php?id=7

ILUSIONISTA SOZIALEN MINTEGIAZ

Ilusionista Sozialen Mintegia hezkuntzaz eztabaidatzeko eta proposamenak trukatzeko gunea da, jakintzak harreman horizontaletan oinarrituta eraikitzeko, jakintza herrikoiak eta jakintza zientifikoak maila berean nahastuz… Horretarako, Ilusionismo Sozialetik abiatzen gara eta hezkuntzaren jabe-gabetzea dugu oinarri.

Mintegi honetan egiten ditugun topaketak irekiak dira, edonork har dezake parte eta gainera, oso osasuntsua zein beharrezkoa da askotariko jendea hurbiltzea, bai lanbide edo diziplina desberdinetakoak bai izaera eta ikuspegi desberdinekoa.

Mintegi hau ikerketa-talde honi dago atxikita:

ILUSIONISMO SOZIALA. Hezkuntzaren jabe-gabetzea, partaidetza eta jakintza herrikoiak.

Ilusionista Sozialen Kolektiboaren sarekide dira Mintegia eta ikerketa-taldea.

Comments are closed.