Kaos sortzailea eta konplexutasuna ikastaroa: 6. BLOKEA Ahozkotasuna eta kultura herrikoiak

Konturatu gara munduko leku desberdinetan antzerako kezkak ditugun pertsonak gaudela, eta pertsona horietako batzuekin harremanetan gabiltzanez, pentsatu dugu interesgarria izan daitekeela orain arte posta elektronikoz edo bertaratuz izan ditugun truke horiek irekitzea, jende gehiagok parte har dezan. Horretarako, online ikastaro baten proposamena sortu dugu, gure pentsatzeak, sentitzeak eta egiteak partekatu eta elkarri laguntzeko.

Aldi berean, ez genuen guztiz online izango den ikastaro bat egin nahi. Uste dugu garrantzitsua dela lekuan lekuko jendeak elkar ezagutzea, ez dadin izan formazio huts bat, formaziotik formakziora pasatu ahal izateko. Horregatik, online ikastaroa egiteko, aurrez aurre gutxienez 8 orduz aritzea eskatzen dugu.

Horrela sortu dugu Kaos Sortzailea eta Konplexutasuna nazioarteko ikastaroa. Online formazioko koordinatzaileak: Javier ENCINA eta Ainhoa EZEIZA

Informazio gehiago eta izenematea: http://www.ehu.eus/eu/web/ism/formazioa

Donostiako topaketekin elkarloturik, sei ibilbide formatibo proposatu ditugu, guztira 50 orduko formazio-egiaztagiria jasotzeko. NAHIAGO DUZUN AUKERA egin dezakezu, zure interesen arabera, eta zalantzarik baduzu edo argi ez baduzu, lasai galdeguzu ( ilusionistasozialak@gmail.com )

Uneotan bi egiaztatze-modu ditugu:

• Egiaztagiri propioa, soziala, honako erakundeek zigilaturik: Ilusionista Sozialen Mintegia (UPV/EHU), Euskal Herriko Unibertsitatea (UPV/EHU), Ilusionista Sozialen Kolektiboa, UNILCO-espacio nómada, UACM (Universidad Autónoma de Ciudad de México), LaTIC-FM (UACM, Mexiko Hiria), Innova4B eta Multimedia Educativa (Donostia), Rpositivo eta Colectivo Tiempo de Plantas (Xalapa).
  • Eusko Jaurlaritzako Hezkuntza Sailaren egiaztagiria, soilik EAEko hezkuntza sistemako irakasleentzat, prest_gara programan eskaintzen ditugun ikastaro homologatuetan izena emanez. Online formazioaren homologazio eskaera ere tramitatu dugu.

Donostiako saioen inguruko informazio gehiago (ordutegia, lekua, gainerako saioak…)
Ikastaroaren inguruko informazio gehiago, gainerako blokeak eta abar

Dagoeneko zabalik dago online gunea, astez aste egituratua, nahi duenak ikuska dezan: http://ilusionismosocial.org/course/view.php?id=36

Aurreko sarreretan gainerako blokeak argitu ditugu, eta honakoa da Donostiako azken blokea, 6. Blokea, alegia:

6. BLOKEA: Ahozkotasuna eta kultura herrikoiak

Bloke hau Donostian egingo ditugun aurrez aurreko saio hauekin lotzen da (24 ordu aurrez aurre):

Urriak 13 Jendearekin eta jendearengandik lan egiten (4 ordu)
Urriak 14 Hezkuntzaren jabe-gabetzea (4 ordu)
Urriak 15 Kultura herrikoiak, espazioak eta denborak (4 ordu)
Urriak 19 Kultura herrikoiak eta sortze literarioa (4 ordu)
Urriak 20 Ahozkotasuna eta kulturaren berreskuratzea (4 ordu)
Urriak 21 Hizkuntzaren jabe-gabetzea (4 ordu)