A sample text widget

Etiam pulvinar consectetur dolor sed malesuada. Ut convallis euismod dolor nec pretium. Nunc ut tristique massa.

Nam sodales mi vitae dolor ullamcorper et vulputate enim accumsan. Morbi orci magna, tincidunt vitae molestie nec, molestie at mi. Nulla nulla lorem, suscipit in posuere in, interdum non magna.

KALOSTRA. Conferencias de Jakob Jakobsen y Maria Berrios

Urriaren 8an, ostegunez, 18:00etan, Jakob Jakobsen: ‘All power to the Copenhagen Free University’. Ikasketa, auto-eraketa eta kolektibitatearen arteko harremanaz gogoetak. Kopenhageko Unibertsitate Librean izandako esperientziatik abiatuta, ikasketa eta bizitza batu dituzten beste esperimentu historiko batzuk ere jorratuko ditu.

JAKOB JAKOBSEN: Artista, hezitzailea eta aktibista. Beste batzuekin batera Copenhagen Free University-ren (2001-2007) eta 2004an tv-tv telebista-kanalaren fundatzailea. Funen Art Academy-n irakasle, Danimarkan, 2006tik 2012ra bitartean.

Urriaren 9an, ostiralez, 18:00etan, Maria Berrios: ‘Nuestro desconocido, nuestro caos, nuestro mar’. Valparaisoko Eskolari buruz, bertako batera bizitzearen pedagogiaz. Aurkezpen honetan, ekintza poetikoa praktika pedagogiko gisa landuko du, eta esperientzia ludiko kolektiboa ikasketa arkitektoniko gisa.

MARIA BERRIOS: Idazle eta ikerlaria. Documenta 12 Magazines-en Latinoamerikarako editorea izan zen, eta “vaticanochico”-ren fundatzaile eta editorea Santiagon (Txile). Txileko Valparaisoko Eskolako proiektu pedagogikoari buruz egin zuen ikerlana “Desvíos de la deriva” erakusketan egon zen ikusgai Madrilgo Reina Sofía Museoan.

Esta semana tendremos 2 artistas invitados en Kalostra dentro del programa Incurso impartiendo conferencia:

– Jueves 8 de Octubre, a las 18:00, Jakob Jakobsen: ‘All power to the Copenhagen Free University’. Reflexiones acerca de la relación entre aprendizaje, auto-organizacion y colectividad. Trabajará a partir de su experiencia con la Universidad Libre de Copenhagen y otros experimentos históricos de la integración entre aprendizaje y vida.

JAKOB JAKOBSEN: Artista, educador y activista. Co-fundador de la Copenhagen Free University, activa desde 2001 a 2007, y del canal de television tv-tv en 2004. Profesor en la Funen Art Academy, en Dinamarca, de 2006 a 2012.

– Viernes 9 de Octubre, a las 18:00, Maria Berrios: ‘Nuestro desconocido, nuestro caos, nuestro mar’. Sobre la Escuela de Valparaiso y su pedagogía de vivir juntos. Su presentación explorará el acto poético como práctica pedagógica y la experiencia lúdica colectiva como modo de aprendizaje arquitectónico.

MARÍA BERRÍOS: Escritora e investigadora. Fue editora para América Latina de Documenta 12 Magazines y fundadora y editora de “vaticanochico” en Santiago de Chile. Su investigación del proyecto pedagógico de la Escuela de Valparaíso en Chile fue mostrada en la exposición “Desvíos de la deriva” en el Museo Reina Sofía de Madrid.

Deje una respuesta

Puedes utilizar estos tags HTML