A sample text widget

Testu-inguruan : El día 2, 9 de febrero y 8 de marzo en Tabakalera:

tabacaleratestu-inguruan

Datorren otsailaren 2an hasiko den Testu-inguruan programari buruzko informazioa helarazteko idazten dizuegu. Erakusketetan normalean egiten ditugun bisita puntualetatik haratago joatea planteatzen duen ikasketa-taldea da. Horrela, bi ordu eta erdiko saioetan Arenzana, Imaz, Intxausti, Montón, Peral erakusketan dauden materiale, artista, artelan, influentzia etabarretan sakontzeko aukera izango dugu. Tabakalerak antolatzen duen bigarren erakusketa honetan, bost euskal artisten ibilbidea ezagutu dezakegu, eta baita ekoizpen berriak ere.Izena eman nahi izanez gero, link honen bidez egin dezakezue. Akats txiki bat dago datetan, saioak ez dira urtarrilaren 26an hasiko baizik eta otsailaren 2 eta 9an, eta martxoaren 8an izango dira. Arratsaldeko 18:00 eta 20:30 bitartean.
——————————————————————————————–

Os escribimos para enviaros información sobre el programa Testu-inguruan que dará comienzo el día 2 de febrero en Tabakalera. Se trata de un grupo de aprendizaje a través del que planteamos ir más allá de la visita puntual a las exposiciones y profundzar, durante tres sesiones de dos horas y media, en los materiales, artistas, piezas, influencias… presentes en Arenzana, Imaz, Intxausti, Montón, Peral. Se trata de la segunda exposición de Tabakalera, y en ella se presentan trabajos de la trayectoria de estos cinco artistas vascos, así como nuevas producciones.En caso de que os apetezca inscribiros, podéis hacerlo a través de este link. Hay un pequeño error con las fechas y en lugar de comenzar el 26 de enero, las sesiones tendrán lugar los días 2 y 9 de febrero, y 8 de marzo. De 18:00 a 20:30.

Deje una respuesta

Puedes utilizar estos tags HTML