A sample text widget

Etiam pulvinar consectetur dolor sed malesuada. Ut convallis euismod dolor nec pretium. Nunc ut tristique massa.

Nam sodales mi vitae dolor ullamcorper et vulputate enim accumsan. Morbi orci magna, tincidunt vitae molestie nec, molestie at mi. Nulla nulla lorem, suscipit in posuere in, interdum non magna.

Bi Dos Two Azkuna Zentroan

bi dos two

2018 otsailak 82018 apirilak 8

Bi Dos Two erakusketa eremuak programak ekoitzi du, eta deialdi irekian hautatutako artisten lanak biltzen ditu.

Zenbait artistaren ekoizpen-lan berriak nabarmentzen ditu Bi Dos Two ekitaldiak, hain zuzen ere, jatorria edo eragin-eremua direla medio gure ingurune hurbilenarekin zerikusia duten artisten lanak. Askotariko izaera duten lanak eta proiektuak hautatu dira erakusketarako, hala nola eskulturak, margolanak, marrazkiak, instalazioak, proiekzioak, soinu-lanak eta performanceak. Helburua da euskal testuinguru artistikoan gauzatutako zenbait jardun eta joera helaraztea jendarteari, horien harrera publikoa aktibatzea. Era berean, nolabaiteko garai-kutsuari erreparatzeko aukera izango dute bertaratuko direnek. Deialdian parte hartu duten artistak hainbat belaunalditakoak dira eta askotariko interesen araberako prestakuntza-ibilbidea egin dute. Edonola ere, eremu eta denbora jakin batekin duten harremanari esker, loturak ezarri ahal izan dira, eta loturok gauzen egoeren berri ematen digute.

Informazio gehiago: Bi Dos Two

/////////////////////////////////////////////////////////////////

bi dos two

2018 8 febrero 20188 abril 2018

Bi Dos Two es una exposición producida por el programa eremuak con autores y autoras seleccionadas por convocatoria abierta

Bi Dos Two pone el acento en producciones recientes realizadas por artistas cuyo trabajo tiene que ver, por origen o ámbito de influencia, con nuestro entorno más cercano. La exposición, mediante una selección de obras y proyectos de diferente naturaleza (esculturas, pinturas, dibujos, instalaciones, proyecciones, trabajos sonoros y performances), busca activar la recepción pública de algunas prácticas y tendencias desarrolladas en el contexto artístico vasco, permitiendo además apreciar cierto espíritu de época. Los artistas pertenecen a distintas generaciones y sus recorridos formativos responden a intereses muy diversos, pero su relación con un ámbito y un tiempo concretos posibilita el establecimiento de conexiones que nos advierten acerca del estado de las cosas.

Más información: Bi Dos Two

Deje una respuesta