Bi Dos Two Azkuna Zentroan

bi dos two

2018 otsailak 82018 apirilak 8

Bi Dos Two erakusketa eremuak programak ekoitzi du, eta deialdi irekian hautatutako artisten lanak biltzen ditu.

Zenbait artistaren ekoizpen-lan berriak nabarmentzen ditu Bi Dos Two ekitaldiak, hain zuzen ere, jatorria edo eragin-eremua direla medio gure ingurune hurbilenarekin zerikusia duten artisten lanak. Askotariko izaera duten lanak eta proiektuak hautatu dira erakusketarako, hala nola eskulturak, margolanak, marrazkiak, instalazioak, proiekzioak, soinu-lanak eta performanceak. Helburua da euskal testuinguru artistikoan gauzatutako zenbait jardun eta joera helaraztea jendarteari, horien harrera publikoa aktibatzea. Era berean, nolabaiteko garai-kutsuari erreparatzeko aukera izango dute bertaratuko direnek. Deialdian parte hartu duten artistak hainbat belaunalditakoak dira eta askotariko interesen araberako prestakuntza-ibilbidea egin dute. Edonola ere, eremu eta denbora jakin batekin duten harremanari esker, loturak ezarri ahal izan dira, eta loturok gauzen egoeren berri ematen digute.

Informazio gehiago: Bi Dos Two

/////////////////////////////////////////////////////////////////

bi dos two

2018 8 febrero 20188 abril 2018

Bi Dos Two es una exposición producida por el programa eremuak con autores y autoras seleccionadas por convocatoria abierta

Bi Dos Two pone el acento en producciones recientes realizadas por artistas cuyo trabajo tiene que ver, por origen o ámbito de influencia, con nuestro entorno más cercano. La exposición, mediante una selección de obras y proyectos de diferente naturaleza (esculturas, pinturas, dibujos, instalaciones, proyecciones, trabajos sonoros y performances), busca activar la recepción pública de algunas prácticas y tendencias desarrolladas en el contexto artístico vasco, permitiendo además apreciar cierto espíritu de época. Los artistas pertenecen a distintas generaciones y sus recorridos formativos responden a intereses muy diversos, pero su relación con un ámbito y un tiempo concretos posibilita el establecimiento de conexiones que nos advierten acerca del estado de las cosas.

Más información: Bi Dos Two

Deje una respuesta