Egungo Euskal Literatura eta Futbola

20201209, Bilbon, liburuaren aurkezpenan (ezkerretik eskumara): Dr. Miren Gabantxo, Dr. Jon Kortazar, Dr. MMar Boillos, Xabier Arauzo Euskera Zuzendaria, Dr. Juncal Gutiérrez

20201209, Bilbon, liburuaren aurkezpenean (ezkerretik eskumara): Dr. Miren Gabantxo, Dr. Jon Kortazar, Dr. MMar Boillos, Xabier Arauzo BFA Euskera Zuzendaria, Dr. Junkal Gutiérrez (Iturria: Tere Ormazabal/ Europapress)

Jorge Valdano futbol jokalari eta entrenatzaileak intelektualen eta futbolzaleen arteko hesia hautsi eta zubia eraikitzeko esan zuen bezala: «Futbola gustuko baduzu galdu beldurra letrei, literatura maite baduzu, ez pentsa baloia objektu okerra denik». Eta idatzi al du inork, inoiz, euskal literaturan, futbolaren inguruan?

Galdera honi erantzun nahian LAIDA, UPV/EHUko Literatura eta Identitatea ikerketa taldekoak diren Mari Mar Boillos doktoreak eta Jon Kortazar katedradunak  Egungo Euskal Literatura eta Futbola lana koordinatu eta 2020.eko Durangoko Azokarako prest izatea lortu dute.

Literatura eta futbola bi errealitate kontrajarritzat har badaitezke ere, asko dira baieztapen horrek errealitatearekin zerikusirik ez duela erakusten diguten adibideak.  Horietan murgiltzen gaituen liburua da hau, eta hiru ataletan banatuta dago lana, Ikerketa, Didaktika eta Sorkuntza.

Liburuak, besteak beste, Nadal Literatura saria irabazi duen Ana Merino, Euskadi Literatura saria irabazi duen Karmele Jaio edo Manuel Rivas idazle ezagunaren lanak biltzen ditu.

Liburu horretako aurkibidean beste hainbat lan interesgarri irakur daitezke, adibidez Miren Gabantxo-Uriagereka ikerlariak idatzitakoa literaturaren eta zinemaren arteko konexioak aztertuz : El otro árbol de Guernica (1967). Identitate berria, gizon berriak. Frankismoa, Espainia eta exilioko umeen erabilera ideologikoa 1960ko hamarkadan”.

Gehiago jakin nahi izanez gero, klik egin HEMEN:

Iturria: EHUpress, Literatura Saila, 2020

+ INFO

Komunikabideetan izandako transferentzia eragina

*CLIPPING OSOA (albisteak)

UPV/EHU> Campusa aldizkaria
"Euskarazko 28 liburu berri eramango ditu aurten UPV/EHUk Durangora"
"Presentación del libro ‘Egungo Euskal Literatura eta Futbola"
"Egungo Euskal Literatura eta Futbola’ liburua aurkeztu da"

Europapress albiste agentzia
Literatura eta futbola bi <<errealitate osagarri>> gisa aztertu dituzte liburu batean

El Correo egunkaria