XSL Content

Multimedia Directing in Advertising

Centre
Faculty of Social and Communication Sciences
Degree
Bachelor's Degree in Advertising & Public Relations
Academic course
2023/24
Academic year
4
No. of credits
6
Languages
Spanish
Basque

TeachingToggle Navigation

Distribution of hours by type of teaching
Study typeHours of face-to-face teachingHours of non classroom-based work by the student
Lecture-based3958.5
Applied computer-based groups2131.5

Teaching guideToggle Navigation

AimsToggle Navigation

Irakasgai honek hurrengo gaitasun zuzenak eskuarazten dizkie ikasleei



1. Publizitate komunikazioaren parte diren multimedia teknologien interpretazio kritikoa bideratu.



2. Publizitate proiektuak garatzeko beharrezkoak izan daitezkeen materiale espresibo, hizkuntza zein estrategia narratibo ezberdinak baloratu.



3. Beharrezkoak ez diren edo erabilerarik izango ez dituzten teknologia, teknika eta prozesuak alderatzeko gaitasuna.



4. Multimedia proiektuak aurrea ateratzeko beharrezkoak diren trebetasun orokorrak (orientazio, koordinazio eta zuzendaritza) garatu.



5. Azalpen eta multimedia erako proiektuen defentsan beharrezkoak diren trebetasunak aplikatu





Irakasgai honek hurrengo gaitasun orokorrak eskuarazten dizkie ikasleei:



1.Komunikazio arazoen erabakirako ikuspegi sortzaile berriak laburbiltzea, garatzea eta ematea.



2. Helburu-identifikaziora eta akzio plangintzara bideraturiko estrategiak proiektatu eta diseinatzea, publizitate eta harreman publikoko proiektuen garapenaren testuinguruan.



3. Genero, formatu eta publizitate eta harreman publikoko komunikabide desberdinetan lanaren eta ikerkuntzaren proiektu, lorpen eta emaitzak eraginkortasun, hitz-jario eta era argudiatuan komunikatzea eta adieraztea.





Aurreikusitako ikaskuntza emaitzak multimedia erako publizitate proiektuak garatzeko beharrezkoak diren ezagupen teknikoak eskuratzea dira.

TemaryToggle Navigation

Programa teorikoa



1. Multimedia proiektuen produkzio prozesua. Testuingurua eta planteamendua.



2. Materiale espresiboen erabilera multimedia publizitate proiektuetan. Adibideak



3. Erabiltzaile-sortzailea: sare sozialak eta multimedia publizitatea. Adibideak.



4. Erabilera anitzetarako aparailuak eta multimedia publizitatea. Adibideak.







Programa praktikoa



Irakasgaiaren alderdi praktikoa atal praktikorako irakaskuntza gidak ezartzen dituen tarteen artean kokatzen da. Arlo praktikoa hurrengo eran banatzen da:



1. Fasea: multimedia publizitate proiektuen inguruko planteamendu eta eztabida.



2. Fasea: multimedia publizitate proiektuen gauzatzea.



3. Fasea: multimedia publizitate proiektuen barreiapena.

MethodologyToggle Navigation

Irakasgaia bi zatitan banatzen da. Lehenengoa guztiz teorikoa da eta modalitate magistrala erabiliz beharrezkoak diren ideia gako eta kontzeptu konkretuetaz hitz egiten da. Bigarren atala guztiz praktikoa da eta sormen eta multimedia formak ditu ardatz nagusi modura. EHUko IKD ereduak eskatzen dituen irakaskuntza eskuduntzekin bat, non ikaslea orientatzeko eskatzen den "aurrera egiten laguntzeko arlo akademikoan, profesionalean eta sozio-pertsonalean", praktikei taldeko edo banakako moduan ekiteko aukera emango da, betiere lehenengoa lehenetsiz.

Assessment systemsToggle Navigation

• Ebaluazio jarraitua



Irakasgaiaren azken nota osoa batzen du (%100). Ebaluazio-sistema hau modu presentzialean nahiz ez-presentzialean aplikatuko da, egoerak hala eskatzen badu eta jarraian azaltzen den moduan banatzen da portzentualki:





1. Test motako proba (%30)



2. Praktikak (ariketak, aurkezpenak...) (%30)



3. Azken lanaren aurkezpena (%40)







Ikasleen Ebaluaziorako Arautegiaren 8.3 artikuluari jarraiki ikasleak etengabeko ebaluazioari uko egiten diola jasotzen duen idatzi bat aurkeztu beharko dio irakasgaiaren ardura duen irakasleari eta horretarako, bederatzi asteko epea izango du lauhilekoa hasita.







Azken probak hurrengo jarduerak bilduko ditu:





1. Test motako proba (%30)



2. Praktikak (ariketak, aurkezpenak...) (%30)



3. Azken lanaren aurkezpena (%40)









Ikasleen Ebaluaziorako Arautegiaren 12.2 artikuluari jarraiki deialdiari uko egin nahi dioten ikasleek irakaskuntza aldia bukatu baino hilabete lehenago egin beharko dute eskaria. Eskari hori idatziz aurkeztu beharko zaio irakasgaiaren ardura duen irakasleari.







Azken probaren kasuan ebaluaketa egun ofizialean egin beharreko probara ez aurkezte hutsak ekarriko du automatikoki deialdiari uko egitea.

Compulsory materialsToggle Navigation

Hurrengo materialen erabilera beharrezkoa da irakasgaiaren barruan:

a) sesio magistral zein praktikoetan irakasleak banatu eta ezagutzera emandakoak.

b) Moodle plataforman (Egelan) jarritako material teoriko zein praktiko guztiak eta baita ikasleek publiko egin ditzaketen beste edozein ere.

Honez gain, ikasle bakoitzak bere telefono mugikorra erabili beharko du, eta komenigarria litzateke ordenagailu eramangarria ere izatea.

BibliographyToggle Navigation

Basic bibliography

Bou, G. (2.003). El Guión Multimedia, Madril, Anaya Multimedia.



Florido, M. A. y Mañez, R. (2.021). Curso especialista en publicidad digital y embudos de venta (Social Media), Madrid, Anaya Multimedia.

In-depth bibliography

Chuvieco, J. (2.002). Realización Multimedia, Madril, Paraninfo.

Eco, U. (1.999). Seis paseos por los bosques narrativos, Madril, Lumen.

Lievrouw, L. et Livingston S. (Eds.) (2.002). Handbook of New Media, London, Sage.

Murria, J. (1.999). Hamlet en la holocubierta. El futuro de la narrativa en el ciberespacio, Bartzelona, Paidós.

Pérez, F. (2.002). Introducción a la multimedia: realización y producción de programas, Madril, IORTV.

Svanaes, D. (2.000). Understanding Interactivity: Steps to a Phenomenology of Human-Computer Interaction, Norway, Trondheim.

Journals

Revista Mosaic de la Universidad Oberta de Catalunya: http://mosaic.uoc.edu

Examining board of the 5th, 6th and exceptional callToggle Navigation

  • JIMENEZ IGLESIAS, ESTEFANIA
  • MARTINEZ MARTINEZ, JOSU
  • NERECAN UMARAN, AMAIA

GroupsToggle Navigation

01 Teórico (Spanish - Mañana)Show/hide subpages

Calendar
WeeksMondayTuesdayWednesdayThursdayFriday
1-1

11:00-13:00

11:00-13:00

2-15

12:00-13:30

13:00-14:00

Teaching staff

01 Applied computer-based groups-1 (Spanish - Mañana)Show/hide subpages

Calendar
WeeksMondayTuesdayWednesdayThursdayFriday
2-15

13:30-15:00

Teaching staff

01 Applied computer-based groups-2 (Spanish - Mañana)Show/hide subpages

Calendar
WeeksMondayTuesdayWednesdayThursdayFriday
2-15

14:00-15:30

Teaching staff

31 Teórico (Basque - Mañana)Show/hide subpages

Calendar
WeeksMondayTuesdayWednesdayThursdayFriday
1-1

11:00-13:00

11:00-13:00

2-15

11:00-13:00

11:00-11:30

Teaching staff

31 Applied computer-based groups-1 (Basque - Mañana)Show/hide subpages

Calendar
WeeksMondayTuesdayWednesdayThursdayFriday
2-15

11:30-13:00

Teaching staff